Gezocht 964, suggesties tips?

Home Forum Porsche Talk Gezocht 964, suggesties tips?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • :driver: dat word hem….

de grijze met het carbonlipje neem ik aan? :coolness:

[quote=”air-mike” post=245219]Ok bedankt voor het meedenken, vandaag eentje gevonde en gekocht bij Garage Dossonge in Houthalen :happydance:[/quote]

Een amerikaan ?

Proficiat met je aankoop, dewelke is het geworden bij garage Dossogne? :popcorn:

PROFICIAT met de aankoop! :applaus:

Ok bedankt voor het meedenken, vandaag eentje gevonde en gekocht bij Garage Dossonge in Houthalen :happydance:

:think:

Beste, enkele maanden terug had ik contact met de garage omtrent betreffende wagen…

Hun antwoord op één van mijn vragen:
                  “De motor is ooit vervangen voor een 93-er (gemodificeerde) motor, dus vervangen van de cilinders was bij revisie niet noodzakelijk.”

:coolness:

Back on topic.

‘Einer automobile Paris’ heeft ook 2 mooie exemplaren staan. Garage is mij echter niet gekend.

Succes met de zoektocht.

[quote=”ducuzzi” post=245199] geen originele motor.[/quote]

motor revisie bij 214.000 km staat er bij – op de site van De Waalgarage :coolness:

Als ik me niet vergis had deze bij Waalgarage geen originele motor.

Die bij Waal garage, was vorige week al een optie op….. en is donderdag officieel vekocht.

[quote=”Vincent_991″ post=245137] een 964 carrera 2 tiptronic bij een particulier in België …. Amethyst metallic met volleder magenta. 07/1990 (geen airbags) en volledige historiek 158000 km. Ik dacht dat de vraagprijs rond de 55000 euro zou liggen. .[/quote]

Ondanks dat de wagen zich blijkbaar in uitmuntende staat bevindt vind ik een vraagprijs van € 55K voor een tiptronic, bij particuliere verkoop aan de hoge kant 💡

Indien er interesse moest zijn ik weet dat er half december een 964 carrera 2 tiptronic bij een particulier in België gaat aangeboden worden. Amethyst metallic met volleder magenta. 07/1990 (geen airbags) en volledige historiek 158000 km. Wagen is dit jaar bij Porsche nog grotendeels gerestaureerd (nieuwe lak en mechanisch in orde gezet zonder op een euro te kijken). Foto’s zijn op eenvoudig verzoek aan te vragen en kunnen via e-mail verstuurd worden. Ik dacht dat de vraagprijs rond de 55000 euro zou liggen. Ik heb de wagen zelf al gezien en is in prachtstaat.

Komen ook te koop : polariszilver 993 carrera 4S (05/1997 – 88000km) voor 125000 euro (is al een optie op genomen) en een zilvergrijze 996 4S (eerste eiegnaar – volledige OHB Porsche – 04/2004 – 82000km) voor 49000 euro.

[quote=”air-mike” post=244860]
                              Heb ook een leuke gevonden in Valencia[/quote]

Dichter bij huis … dichter bij je budget – en wellicht een kleur die je ook aan staat 😉

Kilometerstand 246400 km
                              Bouwjaar: 1990
                              Kleur: zwart metallic
                              Prijs: € 46000

http://www.waalgarage.nl/showroom

Er is niks mis met een tiptronic als je de 964 wil gebuiken om te cruisen, wil je “sportief” rijden, ga voor een handgeschakelde. Wat je ook kiest, je gaat je niet rap,een 964 beklagen. ‘T is een blijmakerje, een stoeipoes die altijd goesting heeft!

:respect2: je hebt pb..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.