gezocht: een 911 turbolook

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht gezocht: een 911 turbolook

• Maker
    Discussie

• MARNIX SEYS
    Deelnemer

ben op zoek naar een Carrera 911 turbolook. Liefst 3.2 van ’87 maar mag ouder zijn ook.

10 reacties aan het bekijken - 61 tot 70 (van in totaal 70)
      • beste

ik heb een wtl cabrio te koop!
        origineel met onderhoudsboek, 182.000 km
        wimbledongreen met zwart interieur

prachtige wagen

beste

ik heb een wtl cabrio te koop!
          origineel met onderhoudsboek, 182.000 km
          wimbledongreen met zwart interieur

prachtige wagen

ik heb een WTL jubi van 93, dat is een absoluut pareltje en niet veel duurder dan die wrakken die aangeboden worden momenteel :driver:

grtz Geert

ik heb een WTL jubi van 93, dat is een absoluut pareltje en niet veel duurder dan die wrakken die aangeboden worden momenteel :driver:

grtz Geert

nog niemand een turbolook pareltje tegengekomen voor een redelijke prijs ?

nog niemand een turbolook pareltje tegengekomen voor een redelijke prijs ?

thx voor de info , maar tzou toch zijn om te houden hoor. Ja die originele …………

Een 87-88 originele WTL gaat je enkele ribben en een nier kosten, als je al eentje vind, wel zeer mooi. Eén raad, blijf van een nagebouwde WTL af als je nadien nog iets van je centen terug wil zien.
                      Veel succes op je zoektocht. :up:

inderdaad een heel mooi exemplaar, maar niet wat ik zoek. Toch liefst een turbolook, dikke billen 😉 achteraan en een 3.2 door zijn topkwaliteiten en G50 boite. Indien echt nie meer te vinden, dan een witte 3.2 1987-1988 met gevulde wielkasten 😉 Liefst die jaren want dan heb ik zeker een oldtimer van 30 jaar.

Vermits je een ’87 vraagt is het geen 964 zoals in je avater maar het zeer gezochte G-model met G50 boite. Europese of zeker Belgische voertuigen in topconditie zijn bijna niet te vinden.

P1050973.jpg

Deze is wel geen Turbolook maar wel eentje met de begeerde G50 Boite, ik heb hem gisteren in’t echt gezien en zelden een mooier exemplaar gezien, alsof hij recht uit de fabriek komt?
                          http://www.garagevanbeurden.be/index.php/occasie-porsches?Itemid=123&option=com_content&view=article&id=221&es_car=293

10 reacties aan het bekijken - 61 tot 70 (van in totaal 70)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.