Gezocht een tiental wagens voor Trouw 17/08/’19

Home Forum Porsche Uitstappen Gezocht een tiental wagens voor Trouw 17/08/’19

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel zegt…. ik zoek een tiental, meer mag 😮 , wagens voor mijne trouw -jaja zei de gek- op 17/08/’19.
    Bedoeling is rond 13u in Sint Truiden samen te komen, naar het stadhuis aldaar te rijden en
    van daaruit via een landelijke route naar het kasteel in Kortessem/Guigoven te rijden…..
    Fotograaf is natuurlijk voorzien voor onderweg en aan het kasteel wat leuke foto’s te maken.
    Hapje, drankje en een leuke attentie is er ook voorzien dus wie zin heeft…..:up:

ps Voor onze ouders zoek ik wel een macan, cayenne en/of panamera of zo
    aangezien het zeventigers/tachtigers betreft gaat dat hele, lage in- en uitstappen niet echt meer lukken….
    Ik hoop op wat animo :geek:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 84)
    • Luc & Sheila, nogmaals onze felicitaties :up:
      Wij gunnen jullie beiden echt een mooie toekomst samen !

Ondanks de slechte weersvoorspellingen en de natte start van de dag hebben we met zijn allen een superleuke dag gehad.
      Bij aankomst op het verzamelpunt stopte het met regenen.
      Bij aankomst aan de feestlocatie begon het terug te regenen.
      Wat een timing.

De bruid en familie waren aangenaam verrast met de komst van de Porsches.
      De kinderen , broers en zussen , de ouders van het bruidspaar werden co-piloot en begeleidden de chauffeurs vanaf het ouderlijk huis naar het stadhuis en verder naar de feestlocatie via roadbook. Dit was een zeer toffe ervaring voor iedereen.

Het was ook een aangenaam weerzien met vrienden en een leuke kennismaking met toffe forumleden.
      Na de leuke ontvangst aan het feestkasteel met broodjes en drank ontvingen we van Luc en Sheila nog een mooie attentie, waarvoor dank !

Nadien zijn we samen met forumleden TheFab, Snoer, Rufie, Rollie, Ronnie2 nog even gaan nagenieten in een taverne in de buurt.

Topdagje :first:

Mannen en dame , dat is het minste wat ik kon doen.
        Wij hebben een onvergetelijke dag gehad mede dankzij jullie !!!
        En Geert en Hilde, nogmaals super bedankt voor alles!!!
        Laat het jullie smaken, op jullie gezondheid !

Nogmaals mijn felicitaties aan Luk en Sheila, veel geluk in jullie kersvers huwelijk.
          Mooie dag waaraan we mochten deelnemen met old friends en enkele nieuwe gezichten van het forum.
          Weer prachtig in elkaar geknutseld door Geert en Hilde!
          En wat een prachtige attentie van Luk voor alle deelnemers! dank je wel!

Nog veel geluk samen Sheila en Luk.
            Blij dat we deze mooie dag mochten ondersteunen.
            Genoten van het gezelschap.
            Bedankt ook aan Hilde & Geert voor de goede organisatie.

Greets,
            RUFIE.

Toffe namiddag gehad met de P-vrienden, prima georganiseerd, iedereen in beste stemming, m.a.w. nog trouwers gezocht:salut: :drink: :think:

En bij deze nogmaals bedankt Luc voor de attentie , Ik denk dat iedereen zo al blij was en gelukkig .

In naam van het P forum dikke Merci en geniet van jullie komende geluk .

Het was inderdaad een leuk en origineel huwelijk met rondrit en al , super gedaan Luc en T Geert .

Enkele sfeerbeelden voor de mensen die er niet bij waren !

😀 😀 😀
                      Zie maar dat er straks gene crockodile aan den Ben zijn vislijn hangt. Succes met het vissen !!!

Nog vergeten > @luKe > bedankt voor het cadeau, dit had je echt niet moeten doen.

U Crocodile tactiek werkte niet e bij de lady 🙂 . Toffe dag gehad met ons allen !! Toffe bende

Was een leuke gezellige middag super top
                          En het is mij niet opgevallen dat Lady Cayman 718 wat aan haar voet mankeert !!
                          Gr Harry

Juist thuis,
                            die 100km verplaatsing waren het zeker waard !! We hebben ons goed geamuseerd.
                            Terug ook wat gezichten kunnen plakken op leden van het forum.
                            Lady Cayman 718 heeft wel ne zware voet
                            😀 😀 :happy: :happy:

Jaja ondetussen is het al volop feest ,wij zijn ondertussen al thuis met de 2 wagens ,maar ondanks het mindere weer was het toch een ferme dag ,goe gelachen en eindelijk eens mensen leren kennen buiten hun nickname 🙂

en ondertussen…….:popcorn: , neem ik toch aan…..:engeltje: , proficiat aan het koppel :up: 😀

Doen we 😀 …. hier alles net droog, normaal tot late namiddag….. laat ons hopen :what: :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.