Intussen is de elektro naar de voorkant klaar.
Dashboard is tijdelijk gebouwd, daar het koetswerk er nog niet opstaat. Alle schakelaars en lampjes zijn aangesloten, behalve ruitenwisser en pinkerschakelaar.
ook bedrading naar achterkant is bijna klaar (lichten, benzinepompen, alternator en starter.
We hebben een zekeringkast geplaatst achter de passagiersstoel volgens het originele schema. (Enkel origineel staan de zekeringen onder het dashboard, maar daar zie je niets van als er tijdens het rijden een zekering doorslaat.
De motorelektronica komt achter de chauffeursstoel.
Daar volgende week het koetswerk voor de eerste maal op het chassis zal worden geplaatst, is alle nieuwe elektro er terug uit gehaald. De nieuw gemaakte kabelbomen zijn gebundeld en zullen later op 1-2-3 terug op hun plaats komen.
Binnen een maand gaat ook de geprepareerde motor er in. Dan willen we de wagen voor de eerste maal starten zonder koetswerk.
Als alles draait, gaat de motor en elektro er opnieuw uit, zodat het chassis kan worden gepoedercoat.
Pas dan begint de finale opbouw.
Voor de kabelbomen zullen we speciale linnen isolatietape gebruiken om het wat ouder te laten lijken.
Oh, ja, intussen zijn we ook in het bezit van het originele schema. Dit mixen we met de 911-komponenten die we gebruiken.
Voor de geinteresseerden kan je op de volgende website de volledige restauratie van twee 906-en volgen
http://www.gunnarracing.com/ en klik op projects
Er is de 906-130, de 906-127 en de 906-138.