Gezocht: fotoshootlocaties voor auto’s

Home Forum Zeverhoekje Gezocht: fotoshootlocaties voor auto’s

• Maker
    Discussie
  • Ik ben dus een (amateur)fotograaf met als onderwerp exclusieve auto’s. Ik heb in april 2 dates (apart van elkaar): Noble M12 GTO & McLaren MP4-12C. Deze bevinden zich redelijk dicht in de buurt van elkaar, en ik zoek hiervoor locaties. Ook zou ik de locatie eventueel kunnen gebruiken voor een duoshoot van 2x Porsche 964 Turbo.

De locaties moeten gelegen zijn in de omgeving van Brussel/Leuven/Tienen/Landen/Hasselt/Aarschot. Vlaams-Brabant, Brussel, West-Limburg en Noord-Waals-Brabant dus 😛 Ik sta open voor allerlei soorten locaties (zoals zandgroeve, zware industrie, natuur, architectonische gebouwen), maar ik zoek het liefste iets specifieks. De eigenaar van de Noble en ik wensen een shoot te doen met als achtergrond een verlaten en vervallen fabriek/industrie. Dit is enorm moeilijk te vinden, dus ik hoopte dat jullie misschien een idee hebben.

Locatie moet dus vanzelfsprekend toegankelijk zijn met de auto, en er mag geen of zo weinig volk rondlopen. Locaties kunnen ook bestaande bedrijven zijn, die ik indien ze goed zijn kan contacteren met de vraag of ik er mag komen.

Hartelijk bedankt voor ook maar het kleinste idee en de hulp!

DSC_6403.jpg

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.