GEZOCHT: hardback zetels 993

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht GEZOCHT: hardback zetels 993

• Maker
    Discussie
  • Heeft er soms nog iemand een setje hardbacks voor een 993 staan ?
    liefst in goede staat.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Heb je er soms staan?

heb je er al gevonden?

123

Het is wel zomer, die mens zit misschien gewoon met zijn kids op de camping of zo.

geen reactie gekregen van Vandenbosch , jammer

Ik heb er zelf lange tijd gezocht en heb veel info verzameld. Onder andere deze: “The only way to build a hardback from a standard seat is to buy all the parts from Porsche and assemble them onto the base from a 944 sports seat.”
              Wat later kwam ik dit bedrijf tegen wat ook de stoelen maakt voor donkervoort; je kan daar je licht eens opsteken: http://www.rickvandenbosch.nl/
              Ik heb uiteindelijk afgezien van het hardback idee en er voor gekozen om voor mij perfect zittende recaro’s te laten bekleden. De zitkussens in een retro style pepita stofje en de wangen in hetzelfde grijze leder van mijn 993 interieur.

Hé DEE PEE
                kan je misschien iets meer vertellen over dat bedrijfje of waar moet ik ergens zoeken?

Indien er niemand in gans D er aanbiedt op ebay.kleinanzeigen.de dan wil dat zeggen dat het een schaars goed is waarvoor je de hoofdprijs zal moeten neerleggen (als je ze ergens vindt op de internationale markt).
                  Er is in NL een bedrijfje dat replicas maakt. Daarmee zou je al geholpen zijn tot je er binnen afzienbare tijd toch eens OEM stoelen vindt.

Weet er echt niemand een setje te koop staan?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.