- Dit onderwerp bevat 53 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
29 mei 2017 om 18:34
Beste,
Mezelf een voorstellen. Ikzelf ben nieuw op dit forum, toch ben ik al enige tijd aan het volgen om het reilen en zeilen van de Porsche te snappen.
Helaas zie je door de vele modellen het bos door de bomen niet meer. Zelf heb ik ook niet de tijd om mij echt te gaan verdiepen in alle topics die hier online staan om zo een beter beeld te krijgen van originele modellen.Daarom ben ik op zoek naar een Porsche 911 Targa, 1974-1984, waar weinig of geen werk aan is en waar de historiek van bekend is. Graag zo origineel mogelijk.
Het liefst zou ik van een forumlid kopen, daar de meesten steeds een verhaal bij zijn of haar auto hebben dat klopt en het mensen zijn die ik kan vertrouwen.
Online vindt je vele modellen, helaas zegt iedereen dat de auto volledig origineel is en dat alles klopt. Zelf kan ik dit moeilijk controleren.
Als iemand dus een persoon kent die zijn dierbare een nieuwe thuis wil geven dan kan deze mij altijd contacteren.
Alvast bedankt.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.