Gezocht: Porsche Liefhebbers

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Gezocht: Porsche Liefhebbers

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebber,

Voor een nieuwe televisiereeks zoekt productiehuis Kanakna jongeren die leren rijden.

Het gaat hier om een docusoap waarbij wij jongeren volgen tijdens hun oefenproces. Door gebruik te maken van kleine camera’s (GoPro’s) in de wagen, kunnen we de realiteit volgen zonder zelf de opnames te manipuleren.

Specifiek zijn wij nog op zoek naar een tiener of jonge twintiger die gepassioneerd is door Porsches en momenteel voor zijn rijbewijs gaat. Bij voorkeur iemand die een Porsche in eigen bezit heeft of in het bezit van de ouders.

Interesse? Mail vrijblijvend voor meer info naar Dorienvandenbroeck@kanakna.com. Vermeld zeker jouw gsm-nummer!

Vriendelijke groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • ik kreeg verleden week telefoon van man bijt hond via een ander forum

”reportage over autoliefhebbers en het poetsen van hun wagen”
      ik heb vriendelijk bedankt

dju toch Funny, anders hadden we nog eens goed kunnen lachen… 😆

Best anders waren die kijkcijfers al vooraf gedoemd. :happy: :happy: :happy:

Anoniem

Rocco ,je zal de enveloppe zelf moeten brengen naar de nieuwe wandeling want ze willen mij hier nog enkele weken vast houden 😳 👿 .
            Voor alle duidelijkheid ik ga niet deelnemen aan het programma .

***burps*** :drink: :drink: :drink:

plumber en funny, wanneer komen jullie me nog eens opzoeken in de gevangenis ??? Bart ik heb hier uw envelop met nieuwjaarsfooi nog liggen, dus zeker eens passeren aan de nieuw wandeling hé :mrgreen: :happy:

Al is de leugen nog zo snel, de Porsche achterhaalt hem wel.

Anoniem

@ Sigrid ,begin maart wordt ik 18 jaar :applaus:
                  We gaan toch iets moeten doen om mijn stiefbroer Rocco op het rechte pad te krijgen .

Alle gekheid op een stokje die mevrouw heeft me dus wel gecontacteerd he .Ze vindt mijn achtergrond en levensloop perfect voor de reeks . 😳 😳 .ik heb dat hier wel aan mijn been he ,mag nog leren autorijden op mijne oude dag .Kzal maar snel een cursus gaan zoeken op Seniorennet . 😳 😉

[quote=”funny” post=87958]Als ik nu eens zeg dat ik leer rijden en van mijn pa (Dhr Reys) een Porsche gt3 krijg en mijn broer de zwarte pijl al een Porsche heeft .Kan er nog bij vertellen dat mijn stiefbroer Rocco net een ongelukje heeft gehad en mijn Nederlandse tante (Sigrid) haar P aan het restaureren is .
                    Is dat geen mooi en geloofwaardig verhaal . ;)[/quote]

En stiefbroer Rocco was weeral ladderzat als hij aan het rijden was.
                    Lees maar onderstaand artikel :mrgreen:

Stiefbroer Rocco achter het stuur

@gijsbeer

Zeker dat uw koppeling&kabels nog in orde zijn ? De ontkoppeling van mijn SC is nl niet echt zwaar te noemen.(Mogelijk te wijten aan mijn dubbelgespierde kuiten 😉 )

Dus toch nog een kandidaat gevonden 😆

@funny
                        : hoe oud was je ook al weer 😀

Zoontje van 8 mag ook even rijden

[video]http://www.youtube.com/watch?v=UjNcGe5zPxI&feature=player_embedded&noredirect=1[/video]

Jozef, Jozef toch, zet uwe clignoteur aan!

😆

Anoniem

[quote=”funny” post=87958]Als ik nu eens zeg dat ik leer rijden en van mijn pa (Dhr Reys) [/quote]

Ok, ok ‘t is al goed [IMG]http://i40.tinypic.com/102nw36.gif[/IMG]

Hoeft niet duur te zijn…
                                Ik dacht bij profile tire center in Nederland (kan ook andere bandencentrale zijn) kan je nu
                                een 996 huren als vervangwagen voor een democratisch bedrag.
                                Kwestie van goed afspreken, en die grote gele sticker op de deur is dan weer goede reclame voor continental… Je zal waarschijnlijk wel iets anders dan een 165/70R14 moeten kopen om de P mee te krijgen!
                                Het is maar een idee hé.
                                Groetjes.

P.S. misschien kan ik nog wat bijscholing volgen om de loodzware koppeling van de 3,2 onder de knie te krijgen… 😯

MAD MAX the sequel 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.