Gezocht : terras, cafe, taverne, restaurant met zicht op de parking

Home Forum Porsche Uitstappen Gezocht : terras, cafe, taverne, restaurant met zicht op de parking

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Hier durf ik mij te uiten! Ik wil mijn Porsche op de parking ZIEN staan.

Nu het goede weer ook in Belgie is, wil ik regelmatig een terrasje gaan doen, buiten eten en dan de rit doen met de Porsche.

Het zou dan ook tof zijn om een lijst te hebben met Porsche-vriendelijke restaurants, caffees, tavernes …

Wie kent goede adressen in Belgie en (zuid-) Nederland… Een beoordeling van de keuken mag erbij, maar moet niet. Ik kijk dan wel even op tripadvisor!

Bedankt alvast!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
        • Welke voertuigen mogen de LEZ nog WEL binnen? Dieselvoertuigen na 2005 en benzinewagens na 1992 (auto’s) of 1994 (bedrijfsvoertuigen). Auto’s, bussen, bestelwagens en vrachtwagens die ouder zijn worden beboet. vanaf 2020 verstrengen de regels en vanaf 2025 nog eens.
          De pakkans voor voertuigen die niet voldoen is 90% dmv ANPR cameras, maar hoe ze dit gaan controleren op buitenlandse nummerplaten ???

LEZaPen.jpg

Vanaf welk bouwjaar mag je vanaf wanneer Antwerpen niet meer in? :think:

We kunnen ook onze eigen café openen. Iemand die niet weet wat te doen met zijn geld? Naast mijn deur staat een euh “café” te koop met grote parking en ook veel kamertjes. Ideaal voor als je te veel gedronken hebt… 😈
              Er is nog een broodjeszaak aan ook, dus verhongeren zouden we ook niet doen…. :happydance:
              Vraagprijs rond de 350k als ik me niet vergis.
              Alle gekheid op een stokje, het zal niet eenvoudig zijn om eem goed alternatief voor Plaasj te vinden. Voldoende parking, niet ver van snelweg, beetje centraal in Vlaanderen…. Brasserie A Mano in Rumst kan mss ook nog interessant zijn . De uitbater is bekend onder de naam Gene Summer en rijdt ook met een Porsche. Ik dacht een 991 cabrio…. Ligt ok 1 km van de afrit E19 en op een paar km van PCM. Opent mss mogelijkheden…..

[quote=”fdwinter” post=234228]Restaurant Torenhof in Tongerlo – Westerlo. Grote parking en als we met echt vele zijn mag het zelfs in/op de tuin.(kunnen er toch een 80 in) Als je wil informeer ik graag eens bij de eigenaar.[/quote]

zeker doen !!!
                het idee van een reizend circus (elke maand een andere plek) zal straks wel moeten als de LEZ in voege komt in de scheldestad.
                Rollie had vorig jaar ook een goeie plek op de millenium golfclub in paal.
                nog een alternatief is het wit toreke in aarschot. ook daar is er achteraan aan het terras een grote parktuin met vijver.
                wie woont daar in de buurt en kan daar eens vragen of de uitbater dat ziet zitten ?

wittoreke_S.jpg

Drip; gelukzak :coolness:

Geniet er maar met volle teugen van daar in Toscane :drink:

See you later in Antwerp :popcorn:

XXX

Hey Dirk, de Drip zit in Toscane.
                    Er zijn nog al seintjes geweest om eens te polsen bij Plaasj Kaffee, zal dat kortelings eens gaan doen zie :happydance:

Klinkt goed Frank, maar waarom dit jaar niet terug een paar keer Plaasj Kaffee ?
                      Door de konijnenpijp is leuk nu het nog kan :happydance:

Waar zit onzen Drip :popcorn:

Restaurant Torenhof in Tongerlo – Westerlo. Grote parking en als we met echt vele zijn mag het zelfs in/op de tuin.(kunnen er toch een 80 in)
                        Als je wil informeer ik graag eens bij de eigenaar.

Ive

Helaas Harley ligt Plaasj Cafféé in de lage emissie zone :wtf: 😳 👿 😈

http://www.ademloos.be/nieuws/stad-stoot-vervuilers-uit

Ligt het Plaasjkaffee in de LEZ zone?
                            Dan moeten we naar een alternatieve lokatie op zoek….

[quote=”Boxsterwalter” post=232508]Zal eens overleggen met Drip om zoals vorig jaar 2 datums te prikken tijdens de zomermaanden aan het Plaasj Kaffee Linkeroever ( Cars & Koffie only for Porsce ) van 11 tot 14 u
                              [/quote]

Is er hier nog iets over beslist ?
                              Vond ik vorig jaar altijd leuk zo aan de boorden van de Schelde. cabrio Wim kwam zelfs uit het verre NL steeds langs :respect2:

DSC01970.JPG

Nu, volgend jaar zal het voor de old-timer rijders onder ons sowieso gedaan zijn op het plaasjcaffee met de LEZ zone Antwerpen :ass: :what: :bounce:

:respekt: :respekt: :first: :drink: :drink: G e w e l d i g Rollie!

We zijn aan de vakantieplanning bezig! Nu blijkbaar Brussels Airlines terug een beetje normaal vliegt kunnen we ‘t een en ‘t ander verder afwerken. Ik stuur je een PM met de data’s!!!

Sensa,ik zal met ‘T Geert eens overleggen om een rit samen te stellen in Limburg -Haspengouw met wat culinaire inslag.
                                  Dan moet je me wel eens je data pm -en dewelke je in vakantieland bent. :music: :driver:

[hide]LOL Deepee!!!

Alhoewel, ik had verwacht dat die uitlaatpijpen boven elkaar zouden staan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/hide]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.