Gezocht : terras, cafe, taverne, restaurant met zicht op de parking

Home Forum Porsche Uitstappen Gezocht : terras, cafe, taverne, restaurant met zicht op de parking

• Maker
    Discussie

• Sensa911
    Deelnemer

Hier durf ik mij te uiten! Ik wil mijn Porsche op de parking ZIEN staan.

Nu het goede weer ook in Belgie is, wil ik regelmatig een terrasje gaan doen, buiten eten en dan de rit doen met de Porsche.

Het zou dan ook tof zijn om een lijst te hebben met Porsche-vriendelijke restaurants, caffees, tavernes …

Wie kent goede adressen in Belgie en (zuid-) Nederland… Een beoordeling van de keuken mag erbij, maar moet niet. Ik kijk dan wel even op tripadvisor!

Bedankt alvast!

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
      • Goed gedacht van die motorijders, alleen ben ik niet zo’n “vlammer”, ik geef wel eens graag gas, maar dan wel wanneer IK het wil, niet wanneer iemand anders het wil.

En bedankt voor de adressen tot nu toe, we kunnen al bijnal een meerdaagse rondrit organiseren … van Porschevriendelijk terras tot Porschevriendelijk restaurant!!! :drink:

Enne Herman911, inderdaad, ne Porsche moet bollen. Maar ik ben de baas van die Porsche en ik wil soms graag iets anders zien dan beton of asfalt… Ik denk dat ik niet de enige ben. Daarom is de topic “Vrouwen en Porsche” zo veelbezocht!!! :first:

Blijf adressen aanmelden aub, er zitter er al een paar schoon tussen!

Als je een groep motorrijders ziet, volgen…. die mannen zien hun motor ook altijd graag staan vanop het terras…. :drink:

[quote=”Adore356″ post=232420]Enkele jaren geleden kon het in ieder geval ook in Maaseik op de markt.[/quote]

Dacht dat je daar terug met de wagen het plein op kon tegenwoordig, niet ?

Den vlaschaert te Massemen ( Wetteren) mooi terras en lekker eten voor een juiste prijs . Je kan er ook gewoon iets drinken en genieten van de wagen op de parking rond het terras .

Brasserie Den Boer van Zoersel in … :think: Zoersel is misschien ook een optie.

Enkele jaren geleden kon het in ieder geval ook in Maaseik op de markt.

Das een mooi onderwerp, het pintje smaakt toch het beste als je um ziet staan blinken op de parking. :drink:

Eeklo op de Markt.

[quote=”deepee” post=232383][/quote]
                      Stille waters deepe gronden.
                      Wij waren ook verrast toen we een occasie Audi 80 TD gingen bekijken bij Delorge ondertussen 16-17 jaar geleden. Die Limburgers zijn niet te onderschatten.

Nog een bijdrage: ‘Opa’s huisje’ in Kessel / Klaverhoeve in Emblem…

[hide]op de Luikerstwg in St-Truiden heb je verschillende etablissementen met uitstekende bediening en zicht op de parking 😆 .
                        ik herinner me dat de ardennenroute langs daar passeerde toen ik testwerk deed op de openbare weg voor een automerk met testbanen in lommel.[/hide]

Chopin te As, kan je ook eens lekker eten aan een betaalbare prijs, van op het grote verwarmde terras heb je overzicht op de parking :up:
                          http://www.chopin2.be/website/

Sensa,hier is al eentje in de buurt:www.dekleynetafel.be, Rapertingen-Hasselt

Sensa Porsche moet bollen in plaats van geparkeerd te staan :happydance: :driver:

Ive

misschien interessant om in groep te doen.
                                De samenkomsten aan Plage Café vorig jaar vond ik ook super.
                                De wagens stonden voor de zaak en ze hadden ook een terras vooraan als ik mij niet vergis :think:

Mijnheer ziet het goet zitten…. 😆
                                  Eerlijk gezegd zijn er weinig “deftige” zaken waar je vanop het terras naar een parking zit te zien…..
                                  Echter ik ken wel een topadresje op een 4km van mijn deur. Silo’s in Boortmeerbeek.
                                  Is tijdens het weekend enkel op zaterdag open en je moet een paar maanden op voorhand reserveren….

14 reacties aan het bekijken - 46 tot 59 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.