GEZOCHT, velgen voor mijn 996

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht GEZOCHT, velgen voor mijn 996

• Maker
    Discussie
  • 😕 wil andere velgen op mijn wagen, maar weet niet welke, ik had gedacht van deze zoals afbeelding
    S0-BBS-Le-Mans-La-jante-ultime-107257.jpg

KGrHqZlYFDeNgD0BRFi1kzPCQ60_85.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
    • 🙂 et waarde weet ik niet, zal het morgen komen weten, en ga de kapjes bestellen van p

+1!
        Porsche centercaps, anders is het geheel te “bland”
        Voor de rest :first:

Domenic, weet je de ET-waarde van je achtervelgen ?

Domenic de velgen staan heel mooi op je wagen enkel nu nog Porsche center caps plaatsen en het geheel is af .

11 duim velgen met 295/30/19 met verlaagde veren van 4 cm, raakt niet

ben zaterdag vanaf 16u in zolder en kan langskomen

sms mijn uw adres dan kan ik langs komen zimmermann en ook PVB

:driver: heb de velgen,
                IMG_2831.JPG

IMG_2832.JPG

IMG_2833.JPG

IMG_2835.JPG

IMG_2836.JPG

IMG_2834.JPG

He domenic , laat weten wanneer ,dan kun je thuis ook eens stoppen , wil je P ook eens zien :up: :drink:

Voor mij is hij zo al af… vind de dectane leds persoonlijk niet geslaagd

Hi Domenic, mooie velgen heb je daar op de P man :up:
                      Volgende week tijdens de week of in het weekend? Ik kijk alvast even naar de agenda en als het kan hoort u van mij 🙂

:salut: beste PVB ik ga volgende week bij benny, dan kan ik ook bij u langs komen als gij wil. hier mijn gsm nummer 0491225003 dan kan gij mij uw adres doorgeven.

:up: mijn wagen heeft ook H&R veren.

Komt H&R set op. Geeft – 4 cm.

😐 beste rodondo is uw wagen ook verlaagd ?

11 breed met 295 erop achteraan. Laat eens weten hoe hij het doet op de weg, raken de kassen de banden niet ? Ik heb het niet gedurfd en ben voor 10 breed gegaan. Moeten nog wel banden op en gemonteerd.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.