Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › GEZOCHT, velgen voor mijn 996
- Dit onderwerp bevat 63 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 10 maanden geleden door martin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Heb je die hierboven gekocht??? 😯 8) :applaus:
Mooooi!!! :first::relaxman: dank u PVB , ze zullen binnen enkele weken op mijn 996 staan. ik heb ze ook meer gekocht dat ik die op een 997 kan zetten. foto’s volgen. nu heb ik wel 3 set velgen, dan ga ik 1 set verkopen maar weet nog nie welke, een nacht over slapen
[quote=”RODONDO” post=123923][quote=”Rudolf” post=123921]de gele op foto 1 zijn de driedelige bbs lemans, vind ik nog steeds mooi, is eigenlijk al een klassieker. maar kosten tweede hands nog veel euronen ![/quote]
Moeilijk te zien op de foto, kunnen ook BB6 wielen zijn aan 895 euro voor 4 stuks. ;)[/quote]
de echte hebben normaal de rode bbs stickers op de velgranden. maar zoals je zegt, de replica’s zijn moeilijk de ondescheiden op foto. 😉
[quote=”Rudolf” post=123921]de gele op foto 1 zijn de driedelige bbs lemans, vind ik nog steeds mooi, is eigenlijk al een klassieker. maar kosten tweede hands nog veel euronen ![/quote]
Moeilijk te zien op de foto, kunnen ook BB6 wielen zijn aan 895 euro voor 4 stuks. 😉
de gele op foto 1 zijn de driedelige bbs lemans, vind ik nog steeds mooi, is eigenlijk al een klassieker. maar kosten tweede hands nog veel euronen !
ps; moest je intresse hebben, ik heb nog een set 996 bbs 2delige gt3 velgen liggen
in nieuwstaat met fonkel nieuwe semi slicks 0 meter gelopen
van het merk Yokohama advance d8maten velgen; 2st 7.5×18 en 9×18
banden 225×40/18 255×35/18.Jammer, ze verkopen die ook in 10 duim achteraan hoor. :up:
‘t Is omdat de achterste zo’n “in your face” boord hebben dat de voorste niet meer opvallen 😉
Helaas niet te koop 😳
Ze maken mijn 4S af IMO :respect2:
Ze passen trouwens ook niet op jouw 996 wegens te breed :engeltje:😆 wow zien er anders uit dan de vorige foto’s. zijn die te koop?
zijn mooi de eerste op die zwarte , maar de voorste hebben geen boord, op de foto van de gele porsche hebben de voorste wel een boord
Die op de gele zijn vetjes 8)
Ik ben geen liefhebber van de OEM Porsche wielen vrees ik.
Cargraphic anders? 8)Of een setje Fuchs’?
Die van de gele zijn redelijk ok. (BBS ?) Deze kan je ook in de BB6 versie bestellen bij GIVA WHEELS.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.