GEZOCHT, velgen voor mijn 996

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht GEZOCHT, velgen voor mijn 996

• Maker
    Discussie
  • 😕 wil andere velgen op mijn wagen, maar weet niet welke, ik had gedacht van deze zoals afbeelding
    S0-BBS-Le-Mans-La-jante-ultime-107257.jpg

KGrHqZlYFDeNgD0BRFi1kzPCQ60_85.JPG

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
    • Heb je die hierboven gekocht??? 😯 8) :applaus:
      Mooooi!!! :first:

0

:relaxman: dank u PVB , ze zullen binnen enkele weken op mijn 996 staan. ik heb ze ook meer gekocht dat ik die op een 997 kan zetten. foto’s volgen. nu heb ik wel 3 set velgen, dan ga ik 1 set verkopen maar weet nog nie welke, een nacht over slapen

0

:up: :up: :up:

0

😀 een tip
            7448218973.jpg
            , passen die sportec 19″ mooi onder mijn 996 ?

0

[quote=”RODONDO” post=123923][quote=”Rudolf” post=123921]de gele op foto 1 zijn de driedelige bbs lemans, vind ik nog steeds mooi, is eigenlijk al een klassieker. maar kosten tweede hands nog veel euronen ![/quote]

Moeilijk te zien op de foto, kunnen ook BB6 wielen zijn aan 895 euro voor 4 stuks. ;)[/quote]

de echte hebben normaal de rode bbs stickers op de velgranden. maar zoals je zegt, de replica’s zijn moeilijk de ondescheiden op foto. 😉

0

[quote=”Rudolf” post=123921]de gele op foto 1 zijn de driedelige bbs lemans, vind ik nog steeds mooi, is eigenlijk al een klassieker. maar kosten tweede hands nog veel euronen ![/quote]

Moeilijk te zien op de foto, kunnen ook BB6 wielen zijn aan 895 euro voor 4 stuks. 😉

0

de gele op foto 1 zijn de driedelige bbs lemans, vind ik nog steeds mooi, is eigenlijk al een klassieker. maar kosten tweede hands nog veel euronen !

ps; moest je intresse hebben, ik heb nog een set 996 bbs 2delige gt3 velgen liggen
                  in nieuwstaat met fonkel nieuwe semi slicks 0 meter gelopen
                  van het merk Yokohama advance d8

maten velgen; 2st 7.5×18 en 9×18
                  banden 225×40/18 255×35/18.

0

Jammer, ze verkopen die ook in 10 duim achteraan hoor. :up:

0

😥 wat jammer

0

‘t Is omdat de achterste zo’n “in your face” boord hebben dat de voorste niet meer opvallen 😉
                        Helaas niet te koop 😳
                        Ze maken mijn 4S af IMO :respect2:
                        Ze passen trouwens ook niet op jouw 996 wegens te breed :engeltje:

0

😆 wow zien er anders uit dan de vorige foto’s. zijn die te koop?

0

Geloof me, de voorste hebben wel degelijk een boord :mrgreen:

2012-10-0901.20.23.jpg

0

zijn mooi de eerste op die zwarte , maar de voorste hebben geen boord, op de foto van de gele porsche hebben de voorste wel een boord

0

Die op de gele zijn vetjes 8)
                                Ik ben geen liefhebber van de OEM Porsche wielen vrees ik.
                                Cargraphic anders? 8)

DSC_8227.JPG

DSC_1605.JPG

Of een setje Fuchs’?

03Astara_9974S_cab_mac_2013-03-05.jpg

0

Die van de gele zijn redelijk ok. (BBS ?) Deze kan je ook in de BB6 versie bestellen bij GIVA WHEELS.

0
                                15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.