Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Dit onderwerp bevat 731 reacties, 59 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door david.
  • Maker
    Discussie

• Erwin
    Deelnemer

Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 731)
      • giallo 992 boordplank 

Zot! Op de straat verkies ik de GT3 touring ..

De Audi verliest wel veel meer aan waarde denk ik. Dus alles in acht genomen zit het wel in hetzelfde balpark.

Hangt ook weer van de gebruiksomstandigheden af he.  Voor de regelmatige trackdayers kan je beter die GT3 nemen ipv die Audi.  Voor op straat, mmmmm …
            De Audi is alvast mooi in het geel.

Yep, 150k€ voor een V10 tov 171k€ voor de GT3.

De Audi R8 RWD   met  de geweldige klinkende V10   540ps en enkel achterwielaangedreven ; 
                Volgens de echte kenners  geen concurrent van de  991.2 of992 GT3  , maar hij rijdt wel comfortabeler op straat dan zijn grote neefje ,  GT3 
                50kg lichter in gewicht –   en basisprijs ook een 22.000€ beter koop dan de  R8 quattro met 570Ps   
                WOW   
                (VB en BIV  in Vlaanderen buiten beschouwing gelaten, )  

https://www.youtube.com/watch?v=dgjGxZsBIjo

https://www.youtube.com/watch?v=cGLu6IhkeSY  

Het machientje was juist gewassen voor de foto en dat doe ik met de kap dicht…

Foto is van voorjaar 2020.

Zeg “yellow” ,die rode remklauwen ,doen je Spyder net op de Belgische driekleur lijken ; verre van slecht , maar met de zon volop aanwezig en het dak gesloten bewijzen dat je geen “diehard” bent en in de winter braafjes dicht rijdt ipv open 😉

Amanda Gorman is wel geen Naffi Thiam maar bewijst dat zwart met een geel jasje (in casu een palto van Prada) en een toefje rood een sterke indruk nalaat :engeltje:

Volkswagen W12 Syncro 1997

Lockdown bar

das geen geel hé vriend, das een diaréé kleurtje, maar staat m wel moet ik zeggen …:coolness: 😀

doe maar vier …… 😀 :up: :applaus:

Met drie …..:lol:

Dezen duitser is in elk geval niet saai en daar hoort dan nog een beige/zwart interieur bij…:puke:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 731)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.