Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

Home Forum Zeverhoekje Giallo per tutti gli oggetti e per sempre

• Dit onderwerp bevat 731 reacties, 59 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door david.
  • Maker
    Discussie

• Erwin
    Deelnemer

Oftewel geel voor alle objecten en voor eeuwig. Het leven is al grijs genoeg… Gentlemen, post your yellow pictures!!

GeleDuikboot.jpeg

GeleHelicopter.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 731)
      • Die hebben teveel curcuma gegeten

Die Macan moet wel een wrap zijn. Aan de naftepomp waar ik tank staat dikwijls een BMW met zelfs nog een meer fluoriserend geel.. ik neem wel eens een foto als ik er tegelijk tank.

De Urus IS gewoon een Cayenne, net als de Bentyaga. Enfin, zelfde platform en motor toch.

Gele Lambo, eens kijken of ik er zo nog vind 

ondertussen in India:

Wow die Macan is HOT in dat geel.  Welk geel is dat ?  Daar zit precies een lichte zweem van groen in ?

Urus lijkt voor Lambo wel wat de Cayenne voor Porsche was.  Er zijn speculaties dat mettertijd Lambo met een 2+2 Coupe gaat komen.  Dat vind ik persoonlijk interessanter dan een SUV.  En dan hopelijk de lanceringskleur Giallo, dan ben ik weer strak on topic 🙂

Er zijn al 15000 Urus verkocht na 3 jaar. Kassa kassa want de V12 productie vanaf de Miura (1966) is maar 20000 stuks. 

pic by Bompa (maar niet zijn Macan)

Lotus Emira

Boldmen CR 4 op BMW Z4 basis maar in carbon gemaakt

Nu je het zegt inderdaad. Een knapperd is in geen geval.

Die laatste gele auto heeft wel wat weg van een Polestar precies.

Dat Y.S. zich aangesproken voelt, was niet eens aan hem gericht in het bijzonder.

Weeral lawine van woorden en gele verf, naast de kwestie !

Bedankt voor de uitleg, maar in dit geval is je keukenkastenwestvlaams niet van toepassing. Ga daaruit aub niet concluderen dat ik neer kijk op West-Vlamingen want ze behoren samen met Antwerpenaren, Limburgers, Vlaams-Brabanders, Brusselaars, overzeese en extra-tererestiële land-en taalgenoten tot mijn favoriete Vlamingen, naast mijn streek-eigen Oost-Vlamingen. Wat op zich dan weer niet wil zeggen dat ik neerkijk op Walen, Duitsers, Britten, Koreanen of Chilenen, om er maar enkele te noemen.

Mea culpa voor mijn onbeschaamd (atypisch Vlaams) uitdrukken van mijn mening wanneer ik er misschien beter het (typisch Vlaamse) zwijgen zou toe doen, maar ik voel me in geen geval verheven boven gelijk wie. 

Leve België, het beste land ter wereld of het scheelt niet veel.

Aiways U6, Chinese EV, 2022

West-Vlaams woordgebruik: ” neuzemaker ”

” Onze databank bevat de volgende beschrijving(en) van “neuzemaker”
                                neuzemaker (de ~, (m.), ~s)

stoefer, spelmaker, iemand die neerkijkt op anderen
                                zie ook dikke nek, blageur, wiestergaai, blagaai

” Niemand ziet die neuzemaker graag komen. Het is altijd hetzelfde met hem. Stoefen, stoefen en nog eens stoefen. “neuzemaker” het is niet alleen stoefen maar hij bekijkt ons ook uit hoogte alsof wij zoveel minder zijn “. Toegevoegd door Kastanjeoog op 16 jul 2013 16:43

Irl: wij en met ons anderen, komen niet (meer) in een café of op een terrasje waar “neuzemakers” vrij hun gang kunnen gaan.

YS, als je graag in de hoek vertoeft waar klappen uitgedeeld worden dan moet je niet jammeren wanneer je zelf op een tik getrakteerd wordt.

Beetje grumpy? Niemand is verplicht posten te lezen waarvan je aan de titel al kan vermoeden van wie ze komen. Ik lees ook niet alle onderdelen-zoekposten en ga er bijgevolg niet op azijnpissen

BMW i8

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 731)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.