Goed adres polieren autolak omgeving Antwerpen

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Goed adres polieren autolak omgeving Antwerpen

• Maker
    Discussie
  • Goed adres gezocht voor het polieren van de lak in de omgeving van Antwerpen

14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Wim

Bij ons in Nederland bij een officieel polier bedrijf,tussen de 4 en 500 euro, of zelfs nog duurder.
      Ligt er een beetje aan wat de wensen zijn.

0

Wat kost een gemiddelde polierbeurt ongeveer ?

Ps. Hoeft geen erotische massage met producten op basis van kaviaar of weet ik veel daar ken ik toch niks van !
        Gewoon buitenkant lak moet blinken .

0

en in Hoboken zit er nog ene http://www.autoreiniging.be/

0

dat klopt Peter, Esteban met de 928S
            Oftewel Stefan Designs, is in Hoboken. Is tegelijk ook Porsche-addict, misschien wel goede prijs voor een P…

0
            XXX

Zat er geen forumlid in Hoboken die ook detailleerde?

0
              J

Bbcarcare duur?

EDIT’ heb de site al gevonden

0

Voor chroom gebruik je best ander polijstmiddel dan voor lak.

0

Polier je ook de chromen raamkaders ?

0

meerdere keren over en weer?
                      Brengen en halen…toch?

Annyway

BB-Carcare is the man,is in Genk (ok stukje rijden) maar zijn werk is fenomenaal
                      voll polierbeurt + quartz lakpantser
                      (tussenin maakte de beste man ook nog even m’n alarm in orde :happy: )
                      Top service

0

Ik kan ook beamen dat het werk van Olivier V PERFECT is, al 2x van zijn diensten gebruik gemaakt.
                        En wat is nu een uurtje rijden om terug een perfecte wagen te hebben 😉

0

[quote=”RubenB” post=155075]De extra km’s zijn het echt wel waard! 🙂
                          Heb al meermaals Olivier’s werk mogen bewonderen en ben telkens onder de indruk…[/quote]

Dankuwel Ruben :respect2:

Momenteel wordt er gewerkt aan een nieuwe werkruimte waarbij ik de mogelijkheid zal hebben om wagens een langere tijd te laten staan i.p.v. enkel het weekend (zoals vroeger).
                          Dit om het iets makkelijker te maken voor mensen die van iets verder komen.

0

De extra km’s zijn het echt wel waard! 🙂
                            Heb al meermaals Olivier’s werk mogen bewonderen en ben telkens onder de indruk…

0

weet ik wel, heb er al mee gemaild… maar das niet echt naast de deur… en je moet toch enkele keren over en weer hé

0

Niet verder zoeken: Olivier V (forumnaam) is de man die je zoekt!!

0
                              14 reacties aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.