Goede garage in de buurt Gent of Brugge

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 928 Goede garage in de buurt Gent of Brugge

• Maker
    Discussie
  • Onze porsche is nog niet op onderhoud geweest sinds aankoop. Hij rijdt heel goed maar moet toch voor alle zekerheid eens op onderhoud.

Wij wonen in de buurt van Aalter tussen Gent en Brugge.

Kent er iemand een goede garage dat een beetje in de buurt is?

Mag je met O platen verder rijden om naar een garage te rijden:?:

iemand ervaring met FG Porsche garage?

dank u 🙂

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • ik dacht dat FG Porsche meer onderdelen deed dan garage… maar buiten het feit dat hij hier vroeger forumsponsor was en ik er één keer geweest ben ken ik hem niet zo goed.

OK kben overtuigd RSR

kzalt keer met den ouden over hebben 😕 , tis wel nen moeilijken.

Hij had FG porsche lokeren in zijn hoofd daarom dat ik er een beetje reactie over vroeg.

Je gaat naar de garage, dus dat mag toch met O-platen?

Van bij mij uit is het nog verder hoor 😉
            En als je overdag rijdt zullen ze zeker geen problemen maken.
            Ikzelf heb jaren met mijn oldtimers overal rondgereden zonder enig probleem (en die wagens vallen meer op als oldtimer dan een Elver) 😉

Zou ik graag doen.

Maar is 73 km van bij mij thuis (mappy) .

Dat kunnen we niet doen met O-platen tenzij je iets organiseert , ritje misschien ? 🙂

groeten

Je mag gerust langs komen met je wagen bij ons, wij zitten in Dendermonde en dat is nu ook wel niet veel verder. Wij hebben al meer dan 17jaar ervaring met Porsche wagens en wij voeren al onze werken intern uit met originele onderdelen.

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.