Goeiemorgen iedereen!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Goeiemorgen iedereen!

• Maker
    Discussie
  • Nog volop op zoek naar mijn ‘droomporsche’ kom ik me toch al eens voorstellen 🙂

Reeds enkele porsche’s bijna gekocht (meegenomen naar een garage voor een technische controle voor aankoop) maar tot nu toe niet echt een goed exemplaar tegengekomen.

Momenteel rij ik met een Subaru WRX STI (2011) waar ik super tevreden van ben maar het blijft toch
    steeds kriebelen en ik blijf toch steeds lonken naar die Porsche’s :coolness:

Als ik een mooie 964 WTL of Turbo tegenkom laat ik mij verleiden *luv

Mvg,
    Frederik
    DSC_6749.jpg

DSC_8701.jpg

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • XXX

Welkom Frederik, wel een mooie Sub die je hebt.
      Dan een P zoeken, ‘t zijn twee verschillende wagens hé. Een Sub da’s knallen maar een oudere *porsche da’s stuurmanskunst 😀
      Succes met de zoektocht :up:

ken

welkom hier Frederik
        gewoon een *porsche erbij kopen voor als je eens met iets anders onderweg wil zijn 🙂

Over goeie smaak valt niet te twisten, of toch, we’ll see!

Maaruh, beetje olie op het vuur dan…

Een turbo op water voor dagelijks, of een luchtgekoelde dikbil voor de fun, een WTL zal nog niet meevallen qua beschikbaarheid, maar als je er eentje gaat testen, ben ik super nieuwsgierig naar de uitslag!

So, niet gaan rennen, en hou ons op de hoogte!

Succes en superfun gewenst met het zoek- en info-vergaar traject. :driver:

Welkom Frederik.

Niet kiezen maar doen zoals mij, beide nemen! :mrgreen:

924S

IMG_9760.JPG

Impreza WRX 2002

IMG_0162.JPG

[quote=”Harley49″ post=157727]Subaru houden en als het echte werk gedaan moet worden de P van stal halen.[/quote]
            Duidelijk nog nooit een Sub ervaren. 😈

Welkom op dit *porsche forum.
              Geniet van de zoektocht en zoals al vermeld: hou die Subaru om wat rond te hossen en zoek een geschikte *porsche voor het serieuzere werk :relaxman:

Welkom op het *porsche forum :drink:

Mmmm Subaru stond ook ooit op mijn verlang lijstje :driver: Welkom op het PF :drink:

Welkom Welkom Welkom :drink:

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum . :applaus:

Hallo Frederik,
                        Subaru houden en als het echte werk gedaan moet worden de P van stal halen.
                        Sukses met de zoektocht en altijd laten keuren en dan zie je maar weer dat ze niet allemaal 100% zijn

Welkom Frederik,

zoals gezegd, de zoektocht op zich is ook al genieten…
                          goed dat je wagens laat onderwerpen aan technische keuring want sommigen verkopen idd rommel :what:

ik zal de spits afbijten, zodra je hem hebt, vergeet geen foto’s te posten want daar houden we van :happydance:

Wim

Welkom Frederik, en de zoektocht naar je droom is ook al leuk. 💡

Dus de strijd van lufti of wasser turbo zal hier wel loskomen, hahahahahaha

Goedemiddag jongeman,

Tja tanken ben je al gewend dus een turbo zou kunnen :happydance:
                              Fraaie auto die Subaru :salut:
                              Denk dat een 964 WTL wel heel erg zijn waarde zal houden en een beresterke motor erin :up:
                              Maar een watergekoelde turbo is ook heel betrouwbaar en zéér snel, moeilijke keuze 😳
                              Valt het verbruik van de Subaru nog in de perken te houden ❓

Gr Hans

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.