Goeiemorgen mooie lente

Home Forum Stel jezelf even voor ! Goeiemorgen mooie lente

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Dag allen,

Ik ben al een aantal jaren Porschist en ook lid van het forum. Vooral plezier beleefd aan meelezen de voorbije jaren. Tijd dat het eens wat actiever wordt!

Even de P-geschiedenis:
      Gebeten door het virus als kleine jongen – we’ve all been there! – kocht ik mijn eerste Porsche een aantal jaren terug: een zwarte 911 3.2 Targa 1984, fotootje attached. Fantastische wagen, muziek goed hoorbaar van de luchtgekoelde flat six door open te rijden, schrikken van de souplesse en kracht tegelijkertijd van een boxer met 26 jaar toen op de teller (!), ervaring opdoen met die balans van het gewicht achteraan – de peuterzoon goed beveiligd op korte zonnige ochtendritjes meenemen en hem mee zien lachen. Zo genoten…
      Recent is die weggegaan, omdat ik gek ben van ‘spirited driving’ – het hoefde niet persé een classic car te zijn, maar dat is wat m’n budget me een aantal jaren terug toeliet – en ik stiekem een crush had op de recente Cayman/boxster 981 of 991 lijn. Met de geruchten dat Boxster én 911 hun atmosferische motoren zouden verliezen, besloot ik dat het nu of nooit was. Dus de 911 3.2 werd verkocht, en ik vond een prachtige Aqua Blue Metallic 981 met een 17.000km op de teller. En dat mét een manuele bak. De P wordt gebruikt als pure fun-weekendwagen, dus wenste ik maximale ‘connectie’: het moest dus een manuele bak zijn, en liefst met de Porsche Sport Exhaust gemonteerd, zodat ik naar muziek kon blijven luisteren – geinspireerd door al die prachtige youtube reviews met rauwe mechanische tonen, en het geknetter bij het gas lossen …Dat laatste lukte niet, maar een trip naar Carnewal loste dat snel op – prachtig werk en nog geen seconde spijt gehad trouwens. Fotootje ook attached van wat een fantastische rijmachine is. Mid engine is zo indrukwekkend qua handling… Laatste keer dat ik zo onder de indruk was van een wegligging die me verbaasde was een aantal jaren terug met een -niet lachen Porschisten – een Renault Laguna 4Control. Die achterwielsturing op een normale familiewagen maakte het zo een mooie rijmachine…

Kijk er naar uit van wat tijd te vinden om hier bij te lezen, specifiek op mooie roadtrips in de buurt op zoek te gaan en andere liefhebbers en hun wagens ook offline snel te ontmoeten tijdens wat mooie weekend trips. Terwijl ik dit schrijf brandt er een mooi lentezonnetje. Het kriebelt weer!

Tot snel!
      Erwin

Attachments:
      • image.jpeg
      • image-2.jpeg

Welkom terug Erwin :up:

Leuke intro en bloedgeile Boxster!

S2

Heel erg mooie Boxster heb je daar!

XXX

Knap die zwarte Targa, maar ik begrijp de blauwe Boxter :up:

Welkom en proficiat, beide mooie wagens, was waarschijnlijk ook de goede moment om de targa te verkopen met de huidige prijzen.:D

Welkom hier :drink: veel rijplezier :driver:

Welkom, inderdaad mooie wagens :up:

Welkom !

Welkom, mooi cab in bijzondere kleur :coolness:

Welkom, mooie kleur voor de Boxster :applaus:
                          Veel rijplezier gewenst! :up:

Welkom,

Gaan met die (mooie blauwe) banaan ! :up:

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.