Goodfellas’ nieuwe 964

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Goodfellas’ nieuwe 964

• Maker
    Discussie
  • :happydance: Net gekocht !

Attachments:
    • p964.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
    • ik heb door gebeten en hem nog net voor het jaar einde ingeschreven, moest ik hem opzij zetten tot hij 25 jaar oud was dan moest ik nog veel te lang wachten, de mijnen is van half ’93 :wtf:

En daar gaan we weer voor een rondje belgische politiek :puke: :puke: …en de hard langs achter gen**k** burger? die ploegde voort en betaalde voort en zal blijven voortbetalen voor de steeds weerkerende goocheltrukjes van huichelende politiekers.

Bedankt voor de info :salut:

Ja,
            Ik vermoed dat de biv en tax dit jaar samen rond de 3000 euro gaat liggen en dan laat ik hem gewoon stil staan tot 2015

Zolang hij geen 25 jaar is betaal je van nu tot 1 juni 1601 euro BIV en 1485 euro taks…… goed he 😈

Daarna gaat de BIV nog wat omhoog omdat wij gangsters voor het milieu zijn met onze verstikkende Porsches…. maar wel goed voor de Vlaamsche spaarkas ❗
              In uw geval wachten tot 02/2015 voor in te schrijven he, in mijn geval tot 10/2014….. het kort af :bounce:

Zolang hij geen 25jaar oud is zal de BIV toch meer dan 1000€ zijn zulle :salut: :salut: :salut:

alvast een dikke proficiat!! :applaus:
                  Ik dacht dat de inschrijving ongeveer 90€ was, gezien de leeftijd van de wagen…
                  En bijna oldtimer, dus één keertje doorbijten wat rijtaks betreft, en volgend jaar met de grooote grijns betalen! :happydance:
                  Veel plezier met je nieuwe baby, ben beetje gezond jaloers 😉

Iemand een idee hoeveel de CO2 uitstoot is van een 964 van 1990?

BIV kan je perfect uitrekenen adhv van de gegevens van je 964.

https://belastingen.fenb.be/vfp-portal-pub2-web/simulatieVerkeersbelasting.html#/q/top

Hij staat in mijn garage :happydance:

Gisteren naar de douane geweest en dat ging alvast vlotjes
                        Nu nog de gelijkvormigheidsprocedure starten.
                        Een vriend garagist gaat mij hier mee helpen en dat zou volgens hem niet zo een probleem zijn.
                        Heeft iemand enig idee hoeveel BIV ik nog moet betalen op deze wagen.
                        Hij is van februari 1990.
                        image_2014-01-04.jpg

image_2014-01-04-2.jpg

ken

allé het forum is een 964 rijker 😀
                          veel plezier met de wagen, maar dat zal zeker geen probleem zijn.
                          ziet er prima uit!!!

Zit iets in.

Verkoperstrucje?

Zou pas geld besparen als hij ze er gewoon bij krijgt vind ik.
                              Waarom in godsnaam de origineele velgen achterhouden??
                              Die horen toch gewoon bij de wagen????
                              Is mijn persoonlijke mening natuurlijk. ❓

Heel mooi.

Die oorspronkelijke velgen zou ik er echt gewoon bijkopen, als ze in nieuwe staat zijn; Spaart je tijd en geld. Naar mijn bescheiden mening.

Ik denk dat Godfellas al in *porsche dromenland zit voor het moment!!!!
                                  Morgen is de groooooote dag, hij mag zijn 964 gaan ophalen aan de Efteling!

:happydance: :happydance: :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.