Graag jullie mening….

Home Forum Porsche Talk Graag jullie mening….

• Maker
    Discussie
  • Vandaag rooster van 997 GT3 gestoken in voorbumper . Was spannend moment alles afgeplakt en dan met slijpschijf . 💡
    Boven het rooster is er nog een wit boordje van ong. 1cm tot kofferdeksel .
    Wat denken jullie wit laten, zwart of rood ?
    Graag jullie mening.
    Alvast bedankt.

Grts. Krokodile.

laatstefebruari038.jpg

laatstefebruari039.jpg

laatstefebruari040.jpg

laatstefebruari041.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
    • Knap gedaan :respekt:
      Wit laten is het mooiste 😉

krokodile gaat ervoor! One mean croc on track !

ken

knap gedaan :respekt: je hebt een vaste hand
          je hebt je keuze al genomen zie ik
          mijn voorkeur gaat naar wit

Goede keuze om het wit te laten. :up:

Let wel dat je stalen remleidingen een rubber hoesje hebben zodat ze het op de keuring niet gaan afkeuren.
            Want als ze het zien dat je stalen leidingen hebt, heb je weer dansende poppen… 🙄

Bedankt mannen ik ga het voorlopig wit houden. Kan dan later nog alle kanten uit.
              Nu nog remmen update , stalen remleidingen en andere remolie.
              Rolkooi plaatsen ook lang aan getwijfeld zwart of wit maar ga hier ook voor wit.

Rood…. :popcorn:

of ben ik te laat en is’t al beslist ?

Zonder enige twijfel WIT

Geel! 😈

Grapje..

Ik zou er zelf niet aan denken om een gat te slijpen in mijn onderzeeër want dan zinkt ie…

Grapje 2!

De heer Krokodile is natuurlijk beroepsmatig zeer bekend met de slijpschijf!

Zwart

als je de meningen hier even samenvat. Rood met witte stippen en een fijn zwart randje, iedereen content 😆

wit is de voorzijde mooist :up:

Jij hebt blijkbaar een vast hand 😉 Ik zou het niet durven eerlijk gezegd.

Mijn voorkeur: gewoon wit laten. Het zwart contrasteert al genoeg. :up:

[quote=”Ive” post=197848][quote=”PatrickB” post=197805]Wit, rood biesje doet me aan een golf gti denken. :cool:[/quote]

+1[/quote]

+1

Gewoon wit laten. :up:

het zwart past bij de luchthappers onderaan, je kan het nog wit spuiten als het zwart begint te verkleuren.

You got balls!

Ik zou daar nooit in durven slijpen 😀 stel dat het idd mislukt :applaus:

Maar het resultaat mag er zeker zijn. Ik zou voor rood gaan denk ik in jou geval.

ofwel alles wit

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.