grappige logica van 3.5 jaar oude dochter

Home Forum Zeverhoekje grappige logica van 3.5 jaar oude dochter

• Maker
    Discussie
  • elke zaterdag ga ik, na de obligate boodschappen, doorgaans langs bij mijn ouders, en aangezien mijn zus dan ook komt met beide kindjes, kijkt mijn 3.5 jaar oude dochter vaak al uit naar het spelen met haar even oude neefje. Deze zaterdag kwam mijn zus echter heel laat aan, waardoor mijn dochter blijkbaar al haar beklag moet gedaan hebben tegen mijn moeder dat ze lang wegbleven. Waarbij ze uiteindelijk dan zou gezegd hebben: “wij zijn hier vroeger, want mijn papa rijdt met een Porsche” 😆 😆

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Machtig enne… de waarheid komt uit een kindermond zeggen ze dan 🙂

😆
        wat oma wel minder leuk vindt, is dat mijn dochter en haar neefje nu blijkbaar continu van op de achterbank bezig zitten als ze meerijden in haar kleine Honda Jazz “dat ze sneller moet rijden” 😆 Al moet men zich daar niet veel bij voorstellen over wat dat over mijn rijstijl zegt: toen ik met de twee in de TT naar een speelplein reed, reed ik op een grote steenweg misschien 80/u, en hoorde ik die twee daar vanachter tegen elkaar bezig van “amaai, nu gaan we snel hé”… 😆

welke wagen heeft je zus ❓ 😆

zeer leuke reactie van je dochtertje 😀

haha! het gaat nu eenmaal sneller zo é 😆

😆 😆 😆 😆 😆

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.