groepsaankoop tracking alarm onderzoek welk alarm

Home Forum Zeverhoekje groepsaankoop tracking alarm onderzoek welk alarm

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

gezien de stijging diefstal van Porsches en de interesse om een groepsaankoop hier op het forum kunnen we eerst al eens allemaal zoeken welk systeem het beste is en waar we dan een flinke korting kunnen gaan aanvragen.
      best zoeken we een firma waar ze het ook installeren en een degelijk alarm verkopen en in het bijzijn van de eigenaar wagen zodat er ondertussen ook geen contactsleutels kunnen worden bijgemaakt.
      want heb vernomen van een gerechtelijke dat er wagens worden terug gevonden zonder braaksporen en zou dus wel eens een extra reserve sleutel kunnen gebruikt zijn.
      zij raden ook aan om bij een dure wagen een nieuw sloten set te plaatsen na aankoop tweedehands.
      dus wie een link weet van een systeem of firma informatie en testresultaten plaats het dan hier en na enige tijd kunnen we hier dan beginnen met offerte aanvragen enz…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
      • 120 eurokes per jaar :up:

670 euro dat is al geen klein geld meer hé :think:
          ik heb al een full omnium, dus ben al gerust dat ik men centen niet kwijt ben moest hij verdwijnen en dan dat er nog is bij vind ik wat overdreven 😥 daar ga ik dan liever lekker van tanken :driver:

[quote=”G-man” post=165958]120€ voor een abonnement?
            Wat houdt dat allemaal in dan?[/quote]

oeps, 120 euro?…670euro/j met meldingskamer dag en nacht

Zij werken blijkbaar ook met de VAG group , juist het abonnement heeft mij destijds tegengehouden anders was alles zeer ok.
              Nu bijna twee jaar later toch wel wat spijt , de andere zonder abo werken niet altijd super ( spy type ).

Ik heb eens geinformeerd voor de Globespot Trackingsysteem.
                Deze zou 299 euro kosten (indien 10stuks -10%)
                Bij meerdere mss meer korting .
                Via Autopartscenter (APC)Willebroek !!
                Abonnement 99euro / jaar.
                Voordeel van dit systeem is dat je geen montagekosten hebt .
                Enkel pos en neg aansluiten.

Grtzzz Patrick

PDS

Ik ben ook wel in voor de groepsaankoop ! :up:

ondanks dat ik het hier wat in vuur heb geschoten moet ik sorry zeggen dat ik niet echt de tijd heb gehad om er verder achter te zoeken.
                    je kent de dagen een drukke job een druk leven en te weinig tijd om aan je eigen gat te krabben. ( vies hé)
                    maar zal er eens werk van maken om iets goed te zoeken.
                    wat ik dus had was van spy car alarm maar niet om een onervaren persoon te laten doen.
                    we zoeken verder en met een full service zijn we allemaal gediend.
                    dus wie meer tijd heeft als ik ga ervoor want we genieten er allemaal van. :drink:

Enig nieuws ????

Abonnement :

*Positie van het voertuig wordt automatisch bijgewerkt iedere keer men het contact afzet.
                        *Deze dienst omvat ook 120 ‘credits’ voor het verzenden van manuele aanvragen via de smartphone(app gratis te downloaden) vb bijwerken van de positie.
                        *Lokalisatie dienst tegen diefstal per officiële erkende alarmcentrale.
                        *Internationale roaming

J

120€ voor een abonnement?
                          Wat houdt dat allemaal in dan?

Vandaag bij Ataf eens langgeweest om wat info te verkrijgen ivm tracker en deze mensen stelde hetvolgende voor

De Gps tracker Meta Trak van Meta System
                            (Info op http://www.mseurope.be)

Kostprijs

Toestel 249 euro incl.
                            Abonnement jaarlijks 121 euro incl.
                            Plaatsing 60 euro

Bij groepsaankoop kon er natuurlijk iets aan de prijs worden gedaan.

[quote=”youyou” post=165731]mietoo, ieder heeft zijn eigen trukjes, mijn schoonmoeder slaapt in de garage :happy:[/quote]
                              En je neemt haar ook mee naar een treffen om op de auto te passen terwijl jij op ‘t terras :drink: …..

Enkele willekeurige links naar tracking toestelletjes:
                              http://www.multimediawebshop.nl/webshop/GPS-trackers/GPS-tracker/flypage_new.tpl.html
                              http://www.spy3k.be/unpack_and_track_prime_ut.html
                              http://gps-partner.nl/index.php?route=product/product&product_id=52

Er is veel keuze, veel prijsverschil, toestellen met of zonder abonnementskosten, …
                              Beetje het verhaal van bos en bomen.
                              Dan stelt zich nog het probleem van de inbouw. de gps moet werken, toestelletje mag niet meteen opvallen, en de batterij moet worden opgeladen. Bijgevolg mag je in de winter een druppellader voorzien.

:happy:

mietoo, ieder heeft zijn eigen trukjes, mijn schoonmoeder slaapt in de garage :happy:

:happy: schitterend maar we zijn er al mee getrouwd :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.