groepsaankoop tracking alarm onderzoek welk alarm

Home Forum Zeverhoekje groepsaankoop tracking alarm onderzoek welk alarm

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

gezien de stijging diefstal van Porsches en de interesse om een groepsaankoop hier op het forum kunnen we eerst al eens allemaal zoeken welk systeem het beste is en waar we dan een flinke korting kunnen gaan aanvragen.
      best zoeken we een firma waar ze het ook installeren en een degelijk alarm verkopen en in het bijzijn van de eigenaar wagen zodat er ondertussen ook geen contactsleutels kunnen worden bijgemaakt.
      want heb vernomen van een gerechtelijke dat er wagens worden terug gevonden zonder braaksporen en zou dus wel eens een extra reserve sleutel kunnen gebruikt zijn.
      zij raden ook aan om bij een dure wagen een nieuw sloten set te plaatsen na aankoop tweedehands.
      dus wie een link weet van een systeem of firma informatie en testresultaten plaats het dan hier en na enige tijd kunnen we hier dan beginnen met offerte aanvragen enz…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
      • Allemaal een aapeke?

Tom

Ik heb een aantal maanden geleden globaltrace 180 gekocht bij gps partner.nl . Net geen 100 euro betaald en aan te sluiten op 12 volt. Sim kaartje bij telenet voor 5 euro en verder geen maandelijkse kosten ( enkel verbruik).
          Principe is dat je een sms stuurt naar het nummer en je krijgt een sms terug met een link naar google earth met de positie. Wel eerst wat problemen gehad doordat het systeem de juiste positie niet vond maar dit werd opgelost met een nieuwe gps antenne die ik kostenloos kreeg nagestuurd. Het is natuurlijk geen waterdicht systeem ( ook al zie je het niet onmiddellijk zitten) maar het is in mijn ogen beter dan niets. Ik kan het aanraden maar verwacht uiteraard geen ‘wonderen’…Verder kan je je ook de vraag stellen in welke staat je je wagen terugvindt want het werkt natuurlijk niet preventief…

+1

J

[quote=”Christophe P” post=165655]We zouden beter stoppen met beveiligingsvoorstellen hier te posten [/quote]

Ik begrijp je standpunt, maar zolang het voorstellen zijn en er niet te bepalen valt wie voor welke optie (of meerdere opties) kiest, zijn de dieven er niet veel mee, denk ik.
              Als ze weten dat ik op één of andere manier mijn auto onstartbaar maak, dan is het nog aan hem om uit te zoeken hoe ik dat gedaan heb.
              Daar zal hij tijd voor nodig hebben en eventueel ook één of meerdere onderdelen… en ik ga niet vertellen welke (ook niet hier op het foum)

ook een goed idee we gaan ze uitnodigen voor een tasje koffie en dan de deuren toe :what: :what: :what: waar is dat feestje :happydance:
                van mij mogen ze mee lezen maar nu weten ze wel dat het gedaan gaat zijn en wij ons bewapenen.
                maar als er hier ene mee leest laat dan die maar opletten want als ik hem pak met een lokvogel heeft hij zijn laatste liedje gezongen :what:

We zouden beter stoppen met beveiligingsvoorstellen hier te posten en een grote forum-meeting plannen
                  om zo ons beter te beveiligen, want hier kan iedereen mee lezen met goede- en slechte bedoelingen
                  Ik heb zalen ter beschikking
                  1 zaal van 120 personen (met weinig parking)
                  1 zaal van 70 personen en een zaal voor 100 personen (met privé parking achter slagboom)

Nu nog verschillende firma’s aanspreken om eventueel samen met ons te vergaderen en een groepsaankoop te plannen

Is maar een voorstel
                  Is het niet beter een topic aan te maken voor een bijeenkomst ??

inderdaad knopjes enz helpen ook al heel veel.
                    maar je kunt ze beter buiten de wagen houden want schade is er vlug en dit zou hun ook wel snel afschrikken maar is ook lachen op een treffen :happy:

J

Een GPS lijkt mij nog altijd een goed idee, ik denk niet dat alle dieven een GPS jammer zullen bij hebben.

Een verborgen knopje dat de stroomtoevoer naar de brandstofpomp onderbreekt en dat je zelf snel aan en af kan zetten indien nodig, dat zou toch ook een ferme streek door de autodief zijn rekening zijn, of niet?
                      Het weghalen van een noodzakelijk onderdeel, één of andere elektronische onderbreking, er zijn mogelijkheden genoeg. (misschien voor de latere modellen wat meer dan voor de 911jes zonder elektronica, maar toch)

Zoiets zou een heel handig bijkomstig hulpmiddel zijn om diefstal te voorkomen.

Een autodief gaat nooit rustig de tijd nemen om uit te pluizen waar het probleem zit.

J

[quote=”john.beton.” post=165395]sigaretten aansteker uit de wagen verwijderen want dit is online te koop :what: :what:
                        http://www.ioffer.com/i/567988021%5B/quote%5D

en tis blijkbaar al populair in Polen….. (al je even op de site doorklikt, dan zie je dat hij er al minstens twee gekocht heeft…)
                        Er kan zelfs een beleefd bedankje af bij onze vriend de autodief… 🙄 🙄

jam.jpg

@john.beton

ah oké, gewoon te koop, hier is iemand die geld verdiend door anderen miserie te berokkenen :bounce:
                          dit is waarschijnlijk om bedrieglijke vertegenwoordigers te helpen maar echt serieus, dat dit kan is toch een brug te ver, toestellen verkopen die je auto kunnen traceren als hij gestolen is en aan de andere kant kan je gerust een jammer kopen, van twee walletjes eten zeker?

De broer van 911lover heeft een zaak in deze materie

Wil ik wel meer van weten.

Altijd interesse hier

Hier ook wel interesse

Weinig belangstelling voor dit topic?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.