groepsaankoop tracking alarm onderzoek welk alarm

Home Forum Zeverhoekje groepsaankoop tracking alarm onderzoek welk alarm

• Maker
    Discussie

• john
    Deelnemer

gezien de stijging diefstal van Porsches en de interesse om een groepsaankoop hier op het forum kunnen we eerst al eens allemaal zoeken welk systeem het beste is en waar we dan een flinke korting kunnen gaan aanvragen.
      best zoeken we een firma waar ze het ook installeren en een degelijk alarm verkopen en in het bijzijn van de eigenaar wagen zodat er ondertussen ook geen contactsleutels kunnen worden bijgemaakt.
      want heb vernomen van een gerechtelijke dat er wagens worden terug gevonden zonder braaksporen en zou dus wel eens een extra reserve sleutel kunnen gebruikt zijn.
      zij raden ook aan om bij een dure wagen een nieuw sloten set te plaatsen na aankoop tweedehands.
      dus wie een link weet van een systeem of firma informatie en testresultaten plaats het dan hier en na enige tijd kunnen we hier dan beginnen met offerte aanvragen enz…

10 reacties aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
      • [quote=”youyou” post=165401]heu, dat zie de dief toch zitten en trekt dat gewoon uit en gooit dat buiten niet?[/quote]
        dat toestel wat ik liet zien is net wat de dieven bij hebben om het signaal te verstoren zodat de wagen niet traceerbaar is
        daarom best geen sigaretten aansteker beschikbaar maken

heu, dat zie de dief toch zitten en trekt dat gewoon uit en gooit dat buiten niet?

Ik heb gps- buddy gehad, ik zal hier morgen eens een verslagske van maken.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

sigaretten aansteker uit de wagen verwijderen want dit is online te koop :what: :what:
                http://www.ioffer.com/i/567988021

anders eens aan jokke vragen, hij kent het systeem en weet hetgeen het kost?

S2

Misschien wel interesse, al zit er in de 996 een tracking ingebouwd, een draagbaar systeem zou altijd welkom zijn.

Let wel op met “verborgen” kosten:
                    – meestal jaarabonnement op een soort meldkamer
                    – simkaart met bijhorend abonnement van bijvoorbeeld Proximus, Base, Telenet, …
                    – afhankelijk van het soort abonnement extra kosten per opvraging, sms, …

Dus de kost van het toestel is 1, maar je moet het totaalpakket zien.

Deze topic opgestart op vraag om dit te splitsen van weer een oldtimer gestolen

Was er hier onlangs geen topic van? hier zeker ook interesse :up:

Hier ook interesse in een degelijk traking systeem.
                          Zelf ken ik er niets van dus kan alle hulp daaromtrent gebruiken.

10 reacties aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.