GT Spirit Models

Home Forum Porsche miniatuur GT Spirit Models

• Maker
    Discussie
  • Hallo Diecast liefhebbers,

Ik heb onlangs voor het eerst een schaalmodel 1/18 van het nieuwe Franse merk “GT Spirit Models” mogen ontvangen en wou gewoon even delen dat deze modellen van héél goede kwaliteit zijn als je ziet wat ze kosten. Ik heb deze week nog een nieuw model besteld omdat ik echt content ben 😉 .

Deze heb ik momenteel:
    PORSCHE 911 TYPE 964 CARRERA RS 3.8

Deze heb ik besteld:
    PORSCHE 911 CARRERA S / 911 CLUB COUPE

Gtz,
    Den Limburger

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Ik denk op ebay toen ik gewoon als zoekopdracht Porsche 924s intikte. Was eigenlijk op zoek naar onderdelen en kwam er zo op uit. Nu ik dacht dat de spoiler er niet opstond, dus gewoon een 924 met die velgen.

Waar, wanneer, hoe, wie, wat,…? :wtf:

Zelf nog nergens tegengekomen, ook geen enkele van de gecontacteerde verkopers kon er aan komen en zeiden me allen hetzelfde: Dit model bestaat niet. 😕

Weet je zeker dat je niet naar je eigen wagen aan het kijken was, maar dan van veraf? 😆

eigenlijk wel straf ja, nu ik ben wel al een 924 tegen gekomen met de telefoon velgen.

De 924, 924 Turbo en 924 CGT zijn inderdaad te vinden. De 924S (de beste van allemaal! :mrgreen:) maakt niemand. :what:

Waarom hoop je op een 944 Turbo van GT Spirit als ze die ook van AutoArt maken?
            AutoArt is anders toch ook een heel hoogstaand merk. 🙂

Idd, ik hoop ook op een 944 Turbo van GT Spirit :sleep: . De gewone 924 kan je wel vinden bij Autoart schaal 1/18 net zoals de 944 turbo 😆 .

Heb al eens contact opgenomen met hun of er een 924S in de planning stond (aangezien niemand die maakt :cry:),
                maar tot op heden nog niet…

Ze zijn serieus “hard” aan het gaan bij GT Spirit. Weer een nieuw model op komst :relaxman:

LINK

Nieuw 1/12 model op komst :relaxman:

Porsche 911 (964) Turbo 3.6

[quote=”porsche914orange” post=151705]Als verzamelaar heb ik ook al enkele Gt-spirits in men collectie.

Zijn mooi afgewerkt!

Je kan ze verkrijgen via forumlid KDC !!

http://www.kdc-modelcars.com/%5B/quote%5D

Goed om te weten dat iemand van het forum hier kan aangeraken.

Thx,
                      Den Limburger

Als verzamelaar heb ik ook al enkele Gt-spirits in men collectie.

Zijn mooi afgewerkt!

Je kan ze verkrijgen via forumlid KDC !!

http://www.kdc-modelcars.com/

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.