GT3 RS bestelbon

Home Forum Porsche Talk GT3 RS bestelbon

• Maker
    Discussie

• Pedro Wouters
    Deelnemer

Bij deze even vermelden dat ik een paar maand geleden een bestelling heb gedaan en bijhorende voorschot heb betaald voor een nieuwe GT3 RS.
      Dit was en is geen geheim maar mits ik zelf eigenlijk niet weet deze GT3 RS ooit te mogen bezitten, en laat staan te weten in welke uitvoering, wilde ik dit niet aan de grote klok hangen.
      Maar toch al een paar keer over aangesproken geweest, vraag gekregen of mijn 991 4s te koop staat, … wilde ik dit even mededelen zodat mensen van het forum dit weten.

Voila, bij deze, en ik zal jullie zeker op de hoogte brengen als er enig licht in de duisternis komt.
      Pedro

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
      • een klassieke martini livery in een bijzonder uitgevoerde wrap

gt3rs.jpg

[quote=”Cayenne” post=220892]DEDENKING
          overal ziet men bij niet officiele garages gt3 RS van het type 991 opduiken tegen 70 naar 120.000 euro meer dan cataloogprijzen en bij de officiele dealers zijn er geen, heb zo m’n bedenkingen toch.
          Of heeft iemand hier op het forum een uitleg hiervoor ??[/quote]Omdat die zodra ze konden er een besteld hebben. En nu worden die uitgeleverd. Het is een nieuwe vorm van veilig beleggen geworden. Idem met de MK II. Nu nog bestellen = te laat. Alhoewel … in Stuttgart kunnen ze veel als ze willen :driver:

:applaus: :applaus: :applaus: da wordt nog ne lange winter!

Proficiat PiWi :first: :up:

Proficiat PiWi!! Love Lava! :driver:

Wim

Gefeliciteerd :up:

@Rufie

Attachments:
                    • image.jpeg

Proficiat Piwi !

Welke kleur wordt het ?

:respect2: :applaus:
                        Drive carefully

Proficiat! :drink:

Aan allen: een P willen met oog op grote winst = not done
                            een P willen met oog op waardevastheid = done

Dit gezegd zijnde is mijn 991 GT3 RS MKI bevestigd voor productie Mei16 en levering ongeveer maand later.

En ik ben blij ja, dat kan ik nog wel melden.
                            Pedro

Begrijp ik dan goed dat de tweede lichting er dan toch komt ?

Terzijde, ook de prijzen van de miniaturen van de GT3 RS zijn aan het ontploffen.
                              Van elk kleurtje één gekocht, zal ook geen slechte investering zijn 🙂

Attachments:
                              • ScreenHunter_188Oct.2918.10.jpg

DEDENKING
                                overal ziet men bij niet officiele garages gt3 RS van het type 991 opduiken tegen 70 naar 120.000 euro meer dan cataloogprijzen en bij de officiele dealers zijn er geen, heb zo m’n bedenkingen toch.
                                Of heeft iemand hier op het forum een uitleg hiervoor ??

ze mogen hun McLaren hebben, not my cup of tea behalve de P1. En hoe zou die nu slecht gaan rijden op de weg, pussy…

asjemenou ?

You Have To Be Mad To Buy A Porsche 911 GT3 RS

The Porsche 911 GT3 RS is one of the most hyped cars of 2015, but I’m not buying this whole idea.

Not that I could ever afford an RS, but even if I had the cash, they were all sold out before you could get to the dealership, pushing up prices to a ridiculous level for those really keen on showing up in one of these now.

Apparently, Chris Harris wanted to buy one before realizing that he won’t be able to, and that the now similarly priced McLaren 650S will eat anybody’s GT3 RS on track on its regular street Pirellis. Not to mention what it will do to it on the road.

Now Alex Goy got some happy time in the seat, only to come to the conclusion that the car really needs the track to shine, because on the road, it just sucks.

[size=2]
                                    bron Jalopnik[/size]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.