GT3 RS spoiler

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 RS spoiler

• Maker
    Discussie
  • Heb finaal foto’s en info doorgekregen.
    Echte carbon, 5 lagen clearcoatlak, kofferklep in glasvezel aangepast voor GT3 ofwel voor standaard 997 inlaat naar keuze. Inclusief twee ramair inlaten in glasvezel voor betere luchttoevoer. Opstaande voeten ook in kleure zetten, dus niet de alu versie

2300€ ex btw, kan misschien nog iets vanaf door groepaankoop maar dan moeten we wel zien met hoeveel we zijn…
    Transportkosten 150€
    Nog geïnteresseerden ? Meer downforce, betere luchttoevoer, top kwaliteit carbonspoiler…vette look :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
    • Ter info, Rene, ik en een niet PFB-er bestellen, wie interesse heeft om mee in te stappen….now the time! Mvg

Neen :bounce: :bounce: nogmaals

heb je al nieuws van de gearboxgoeroe ?

Het spijt mij mannen. Ik ga afhaken.
            Is nochtans een mooie prijs.
            Echter teveel onverwachte kosten de laatste weken :bounce:
            Moet eerste proberen oplossingen te voorzien voor wateroverlast door ophogingen van grond buurman :puke:
            Word wellicht een lange procedure slag :what:

Ik wil hem eerst passen en indien nodig aanpassen eer spuiten en daarvoor is brussel mij te ver om auto te brengen etc… maar toch bedankt voor het aanbod!

Voor mij mag je bestellen, hopelijk laat Ghost rap iets weten zodat 😎

Transportkosten 150€ voor 1 – 250€ voor de drie in eens tot bij mij in brussel. Ik zorg dat ze bij jullie terechtkomen, zonder blusten, krassen of ezeloren 😉
                Ps, spuitwerk en montage kunnen we ook voor zorgen indien gewenst, gebruiken GLASURIT OEM verfproducten.
                Afronden of ? Aarzel niet indien nog vragen. Grtn

versturen met de post? hoeveel deuken en ezelsoren wil je in/aan je spoiler hebben?

Thuislevering bij elk v ons? Ik wist ook niet dat de post zo snel volumekorting gaf maar kom… De praktische kant v dit verhaal is nog niet echt duidelijk 😉

wordt er bij een groepsaankoop 3x transportkost aangerekend ?

[quote=”pvdw” post=212522]@ghost 1800 excl. Btw -150 indien groepsaankoop dus nu aan 1650€ excl. + ongeveer 75 transportkosten[/quote]

dat kun je niet laten liggen é Ghost 😀

@ghost 1800 excl. Btw -150 indien groepsaankoop dus nu aan 1650€ excl. + ongeveer 75 transportkosten

@ghost 1800 excl. Btw -150 indien groepsaankoop dus nu aan 1650€ excl. + ongeveer 75 transportkosten

Ga erachteraan en laat morgen iets weten.

Ga erachteraan en laat morgen iets weten.

Is er ook een gewone 996 GT3 MKI spoiler daar ook te bestellen daar?
                                  Mijn originele spoiler is ooit slecht gerepareerd :bounce:
                                  Eigenlijk houd ik mijn P graag origineel, echter is een originele spoiler niet te betalen ter vervanging van de mijne.
                                  Dacht 6500 euro excl zowat alles 😯

Dus Philip vraag eens of ze dat hebben aub.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.