GT3 stickers…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 stickers…

• Maker
    Discussie
  • Heren,

ik heb men GT3 (zwart + grijze velgen) nu bijna 4j dus er mag al es iets veranderd worden, ik dacht eerst men deuren en dak in het wit te steken met bijhorende Sheriff stickers etc maar om het toch wat ‘classy’ te houden overweeg ik eerder om hem te voorzien van de oranje GT3 CS + lijn stickers en de velgen ook in het oranje te steken…

wat is nu de beste oplossing?
    – de stickers online kopen (heeft iemand ervaring met kwaliteit ergens??), zelf kleven is geen optie voor mij
    – een stickerboer zen ding laten doen (maar aangezien de stickers bestaan is het voor hen minder werk als ik ze online koop en hen laat kleven)
    – binnensteken bij Porsche Knokke en hen alles laten doen majah… $$$
    – Wat is de kleurcode van dat oranje om de velgen elders te laten spuiten??

Wat denken jullie? Of maakt dit van mij teveel een GT3 RS wannabe :what:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
    • DSC_0024.jpg
      Zoiets?
      DSC_0025.jpg
      Even scherper

Staat beter in de zandbank…..kon ik niet laten liggen Reneeke 😈

Eerlijk had ik een beetje schrik vooraf, maar ziet er idd zeer goed uit!

PDS

Echt heel mooi :respekt:

Ik heb hem al gezien in Knokke, echt toppertje !!!!!

hehe wijs! :coolness:

S2

Gespot op autoforum 🙂

PDS

[quote=”René” post=166007]Ik heb er ook niet echt en wow-gevoel bij…[/quote]

Inderdaad, denk mooier zonder

Ik heb er ook niet echt en wow-gevoel bij…

Zeker doen maar gewoon GT3 erop lijkt me het mooiste.

Nope , doet me denken aan hoe men vroeger de roest probeerde weg te moffelen bij oudere auto’s : band rondom in het zwart schilderen :think:

Met wat restjes nog is een ander idee uitgeprobeerd
                        Alternatief voor de RS-stijl Gt3 clubsport striping die ik eerst in gedachten had.
                        Zou centrale luchthapper vrij laten en van daaruitnaar zijkant en achteren rondom werken.
                        Wat denken jullie ervan ?
                        image_2014-04-15.jpg

image_2014-04-15-2.jpg

knap!

[quote=”RS” post=160289]

[quote=”René” post=160033]

Dan verwacht ik nog een antwoord van de Jean Pierre wat betreft zijn stickers :drink:

[/quote]

Dat gaat u nen duit kosten kerel 😈
                              Modellen komen van mij, heb ze afgetekend op een orig GT3RS (naar andere kant van België gereden …) en copy aan Tom bezorgd!

Trouwens, Funnyke wacht nog altijd op uw betalingske 👿

(M3 is ook werkje van den Tom, hem de groeten doen aub)[/quote]

@RS

Kan ik modellen krijgen aan zelfde tarief ? :drink: :drink:
                              Zou hetzelfde…maar toch weer anders willen doen 😉

Maakt hem…in één woord… Af !
                                Chic, heb zelf met zelfde idee zitten spelen GT3 CS, tenslotte besloten om er iets anders mee te doen (striping ala tequipment over motorkap, dak en achter. echter, recent nog wat gewijzigd, en een clubsport label onder achterste zijruiten) ik probeer wat foto’s te zetten maar toch nog niet 100% tevreden….vind dat de zijstreep in contrastkleur echt iets extra geeft aan profielaanblik van de 911. Zit te denken om de streep met cutout van clubsport label te maken, ik maak mijn stickers zelf dus kan wat experimenteren 🙂
                                Resultaten toto nu toe:
                                image_2014-03-30.jpg

image_2014-03-30-2.jpg

image_2014-03-30-3.jpg

Nog geen detail foto van aangepaste striping, hieronder wel te zien maar niet heel duidelijk :

image_2014-03-30-5.jpg

Misschien idee om GT3 sticker-striping-wrapping draadje te maken met realisaties forumleden ?

Prachtig. :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.