GT3 stickers…

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 GT3 stickers…

• Maker
    Discussie
  • Heren,

ik heb men GT3 (zwart + grijze velgen) nu bijna 4j dus er mag al es iets veranderd worden, ik dacht eerst men deuren en dak in het wit te steken met bijhorende Sheriff stickers etc maar om het toch wat ‘classy’ te houden overweeg ik eerder om hem te voorzien van de oranje GT3 CS + lijn stickers en de velgen ook in het oranje te steken…

wat is nu de beste oplossing?
    – de stickers online kopen (heeft iemand ervaring met kwaliteit ergens??), zelf kleven is geen optie voor mij
    – een stickerboer zen ding laten doen (maar aangezien de stickers bestaan is het voor hen minder werk als ik ze online koop en hen laat kleven)
    – binnensteken bij Porsche Knokke en hen alles laten doen majah… $$$
    – Wat is de kleurcode van dat oranje om de velgen elders te laten spuiten??

Wat denken jullie? Of maakt dit van mij teveel een GT3 RS wannabe :what:

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
  • PDS

Ik denk dat dat heel mooi gaat zijn

[quote=”Monza” post=160072]In mat zwart is ook wel iets :respect2: niet zo opvallend wel agressief 😎 persoonlijk natuurlijk :engeltje:[/quote]

ikzelf kijk altijd vies en dus agressief genoeg, de auto nog es zo arrangeren zou erover zijn 😆

In mat zwart is ook wel iets :respect2: niet zo opvallend wel agressief 😎 persoonlijk natuurlijk :engeltje:

Afspraak voor de velgen is al gemaakt zie…

nog iemand een interessante link voor de stickers of eerder maatwerk door een bestickeraar laten doen?

😎

DSC00833.jpg

Doen EN foto’s posten :happydance:

Ikzelf heb het ook al willen doen op mijn GT3 cs.
                  Dus DOEN :up:

[quote=”Ghost” post=160032]Stikkering moet kunnen vind ik zolang als je geen stikkering van een ander model gaat kleven.
                    Bvb RS op een niet RS.
                    Ik vond daarom de stikkering van RS zeer goed gevonden.
                    Hij heeft er GT4S op gehangen ;)[/quote]

Ben ik 100% mee akkoord! Daarmee dat ik ook GT3 CS erop zou zetten (ClubSport ipv RS RennSport), en het is effectief een GT3 ClubSport :lekker:

Dan verwacht ik nog een antwoord van de Jean Pierre wat betreft zijn stickers :drink:

Stikkering moet kunnen vind ik zolang als je geen stikkering van een ander model gaat kleven.
                      Bvb RS op een niet RS.
                      Ik vond daarom de stikkering van RS zeer goed gevonden.
                      Hij heeft er GT4S op gehangen 😉

Super, bedankt!!

[quote=”porsche914orange” post=160025]Ga eens langs bij Tom van Ketchonaise in Oudenburg. Hij zal u wel voor een schappelijke prijs helpen.[/quote]

Den Tom is mij niet onbekend, maar ik weet uit het verleden (heeft al iets dergelijks gedaan) dat hij vlotter werkt van bestaande stickersets te kopen dan dat hij ze zelf moet ontwerpen en uitsnijden etc…

Ga eens langs bij Tom van Ketchonaise in Oudenburg. Hij zal u wel voor een schappelijke prijs helpen.

13 reacties aan het bekijken - 46 tot 58 (van in totaal 58)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.