GT3 uitverkocht!

Home Forum Porsche Talk GT3 uitverkocht!

• Maker
    Discussie

• porschky
    Deelnemer

volgens de berichten in de nieuwe Flat 6 gaat het wel zeer goed met de 997-lijn. Niet enkel dus reeds de 100.000ste verkocht, maar ook de 997 GT3 en RS zijn ‘uitverkocht’. Productiejaar 2007 (dat naar Duitse gewoonte eindigde in augustus) en 2008 zijn uitverkocht, en daar er naar verluid in 2009 een productiewissel komt in de 997-lijn, gaat men er van uit dat er dan geen 997 GT3 zou geproduceerd worden, en het tot het modeljaar 2010 zou duren alvorens er een nieuwe GT3 beschikbaar zou zijn…?

Dedju!! Ik had net de eerste 20 euro opzij gelegd voor mijn GT3… 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
      • [quote=”loe”:12orvjbo]wel mich, da’s voor mij de charme van een gt3. ‘t rijden staat voorop, ‘t hoeft er niet blits uit te zien…

all go, no show of iets dergelijks

ten overstaan van een AMV8, da’s all show and nog go

‘t is maar wat je persoonlijk wil eh 🙂 [/quote]

V8 is een GT, een RS een rasechte sportwagen. De Aston is op dit moment voor mij de beste GT op de markt (met voorsprong op de 997 (S, 4S) en grote voorsprong op de R8 ). Maar als supersportieveling kan er niets aan de GT3(RS) tippen.
        Wat ik wel wat minder aan de V8 vind is die “power, beauty & soul” die op de boordcomputer verschijnt bij het starten (de auto hoort dat te zeggen niet de boordcomputer) en de in tegenwijzerzin draaiende toerenteller maarja…
        En laat ze maar goed veel witte GT3’s maken, kan ik er binnen 5-8 jaar eentje voor een schappelijk bedrag op de kop tikken 😆

De 997 GT3 RS dertien in een dozijn tegenkomen ❓
          Tot nu toe nog maar twee stuks zien rijden en dat was twee keer in Spa aan het circuit. Is in mijn ogen even exclusief als een maserati/aston/ferrari en … het rijdt tenminste 😆 .

loe

wel mich, da’s voor mij de charme van een gt3. ‘t rijden staat voorop, ‘t hoeft er niet blits uit te zien…

all go, no show of iets dergelijks

ten overstaan van een AMV8, da’s all show and nog go

‘t is maar wat je persoonlijk wil eh 🙂

Zeker van dat Sinterklaas hem zou afgeven dan?
              Hoe zou je zelf zijn, nen sportwagen of een schimmel onder uw gat 😀

loe man..ik heb het eindelijk door…tof je hier weer tegen te komen. Het wordt een mooie Sinterklaas voor u 😉

…wat me opvalt is dat ik de laatste tijd ook veel reactie krijg van mensen dat een 997 GT3(RS) niet veel speciaals is en dat je er 13 in een dozijn tegenkomt enz… ergens hebben ze wel een punt…een Maserati/Aston/… is exotischer…maar toch…een GT3 is bullet proof, hoeft niet exotisch duur te zijn in onderhoud en biedt prestaties die toch wel zeer sportief mogen genoemd worden…”onbekend is onbemind” luidt het spreekwoord, zulke woorden komen ook steeds uit de mond van mensen die de auto niet naar waarde kunnen schatten…jammer. Ik zou ook graag een GT3 rijden…zeker en vast…dat er zo vele van zijn, vind ik een beetje jammer maar het zou me ni tegenhouden…al zou ik m’n kleine Alpina toch wel een beetje missen…gelukkig is de GT3 duur genoeg om me nog niet helemaal te kunnen verleiden 😆 😉

loe

net bericht gehad se 😆

gt3 levering tegen Sinterklaas 😉
                  weet alleen nie of m’n schouw groot genoeg is 😆

De’n Bob heeft mij ook al eens op de liersesteenweg gepasserd. Was met een vrachtwagen van KAMTRA meegereden. Hij “vloog” letterlijk voorbij. Een GT3 (RS) is een echt hebbeding en wil ook wel zoiets in de garage. Nu langs de andere kant voor dagelijks gebruik? Op de 4S zit ook een sportophanging en mijn tanden beginnen al los te komen (of is het van de ouderdom 😆 ). Gisteren nog bij Dieteren/Brussel geweest voor meer info over de PANAMERA. Maar ❓ ❓ ❓ . En ik mag 36 maanden lang niet over een nieuwe wagen beginnen te spreken 😥 .
                    Het prijskaartje voor de 997 GT3 RS bij carreramotors lijkt mij nogal aan de hoge kant of vergis ik mij daarin.

[quote=”SidewindR”:34dy76uw]Prachtig Daggie!!

Ook voor mij is het een droom om ooit eens met een GT3 te mogen rijden… Meerijden zou ook al fantastisch zijn, alleen al dat geluid, hohoho!!! OK, genoeg, anders kan ik sebiet weer niet slapen 😉 [/quote]

Meerijden was enorm ruig, want hij kan er mee rijden. En bij hem in de buurt kent hij de baan ook goed.

Maar zelf rijden, is totaal iets anders. Ik denk dat ik de autostrade ben opgevlogen, giechelend als een 14-jarig schoolmeisje … tegen 220 ofzo 🙂

En onder de brug met de ruit open 🙂

Ben heel sterk onder de indruk. Ik heb dikke maand dagelijks met een S4 gereden met ‘maar’ 40 pk minder … Maar dat zijn andere paarden ze 🙂

Ik ben, na vandaag, nog 100 keer jaloerser op de GT3/GT3RS eigenaars!

Prachtig Daggie!!

Ook voor mij is het een droom om ooit eens met een GT3 te mogen rijden… Meerijden zou ook al fantastisch zijn, alleen al dat geluid, hohoho!!! OK, genoeg, anders kan ik sebiet weer niet slapen 😉

[quote=”loe”:1o6rl7fp]yep

is van B’ke. T 🙂 [/quote]

Net met B’ke. T zijn 996 GT3 gereden … Jezus Christus … Ik heb (door mijn vorig werk) met VEEL snelle auto’s gereden, maar deze slaat alles … Onvoorstelbaar … Met zoiets moet ik eerst leren rijden, of ik hang binnen de kortste keren in het decor.

En je hoeft er zelfs niet lang op te wachten … tegen eind november 😉

Voor iemand die zich niet kan inhouden:

http://www.carreramotors.be/public/stoc … trQuery=VN

Ik wou da’k kon 🙂

loe

yep

is van B’ke. T 🙂

Die grijze 996 GT3 MKII uit Aarschot waar ik hier over hoor spreken, zou dat per ongeluk degene kunnen zijn die ik zaterdag (met zwarte velgen) achter het Jet tankstation heb zien staan?

Dat zwart met oranje is nog steeds mijn liefhebber

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 46)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.