GT3 voorbumper?

• Maker
    Discussie

• GSW

Hey,

na onzen Boxster eens deftig te bekijken en foto’s te vergelijken van andere Boxsters en Porsches kom ik tot de constatatie dat de voorbumper niet origineel van een Boxster is? Naar mijn mening lijkt dit een GT3 bumper te zijn. Wat denken jullie ervan?
      Hoe kan je zien of deze een originele Porsche bumper is en geen piraat stuk?

Grtz

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • [quote=”911-lover”:1h0p2twv]Is goed.
        Ze zijn gereserveerd (zelfs voor een pak Carlsberg).
        Zeg maar wanneer het je past , dan kom ik even langs wanneer ik kan.[/quote]

Ik stuur je PM met mijn telnummer in 😉

Is goed.
          Ze zijn gereserveerd (zelfs voor een pak Carlsberg).
          Zeg maar wanneer het je past , dan kom ik even langs wanneer ik kan.

Je laat maar weten wanneer je er om komt.

Ik heb een voorbumper en een achterbumper liggen van een 986 Boxster (en een half interieur, maar ik weet niet meer waar)

Staat is niet geweldig, hebben steenslag en krassen. Maar de prijs maakt veel goed 🙂 Ge moogt er mij eens ne Carlsberg voor betalen 😉

Voor die bumper ben ik wel geinteresseerd als ze gratis is en in de weg ligt.
              Hier ergens in de woning tegen de muur vind ik er wel een plaatsje voor 😉

GSW

Ah ok bedankt. Laat die originele bumper maar hoor deze vind ik wel neiger 😉

Grtz

Da’s een originele Boxster voorbumper … Maar van de Aerokit (type 1 of 2 ik durf niet gokken).

De GT3 ziet er iets anders uit, maar het scheelt niet veel (net zoals de 997 GT3 en GT3RS voorbumper enkel een andere grilletje hebben .. op’t eerste zicht)

Ik heb ook nog zo eentje gehad:

Als je liever een originele Boxster voorbumper hebt, mag je er altijd gratis omkomen. Bij gebrek aan Boxster ligt hij in de weg :p

GSW

Niemand een idee?

grtz

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.