GTS vs GT4

11 reacties aan het bekijken - 76 tot 86 (van in totaal 86)
    • Er is inderdaad percies wat aan het gebeuren met de markt. Maar dat mag ook wel voor een wagen die er 88k kaal kostte en niet meer gloednieuw is…

Vandaag eens gaan kijken naar deze: http://www.xoto.be/aanbod/detail/porsche-cayman-gt4-clubsport
          Was nog niet geleverd maar volgens de verkoper staan ze in rij te wachten om deze te kopen :wtf: :wtf: :wtf: Was wel nog te koop hé en de andere die ze binnen krijgen is ook nog te koop dus zulke lange rij zal het ook wel niet zijn zeker :coolness: :coolness: :coolness:
          Ook ne GTS gaan bekijken en die was net verkocht, spijtig had er graag eens mee gereden.http://www.oldtimerfarm.be/nl/collectiewagen-te-koop/3110/porsche-cayman-gts-emgrey-em-2014.php#.Vw1JN1yJfgI

aan het met grote winst doorverkopen van nieuwe GT4’s begint toch stilaan een eind te komen KLIK

Een eerder psychologisch probleem 😉 is dat je de GT4 alleen nog kunt kopen aan een hogere prijs als hij uit de fabriek kwam…

Groot voordeel (naast de looks en andere heerlijke snufjes) is dat hij misschien waardevast zal zijn. Who knows, binnen 20 jaar worden wagens met verbrandingsmotor misschien enkel nog op circuit toegestaan…

Straat/circuit gebruik = GTS
              Circuit/straat gebruik = GT4 (voor iets groter budget natuurlijk)

Succes in uw zoektocht!

een GT4 zonder de opzichtige achtervleugel zou voor dagelijks gebruik meer liefhebbers kennen.
                dan wordt het een beetje hetzelfde verhaal als de GT3rs en de 911R.

Reviews van de GTS spreken toch altijd van een waanzinnig goede wagen. Vele reviewers zeggen ook dat indien ze één wagen moesten kiezen voor ‘redelijke aankoopprijs’ die alles zou (kunnen) doen, dat een Cayman GTS dé keuze zou zijn… De GT4 zal idd nog beter zijn en waardevaster, maar budget is wel heel verschillend tss de twee in aankoop.

Jij bent blijkbaar ingelogd met één of andere login op mobile. Best eens uitloggen, dan die links opsnorren en die links hier plaatsen want nu zouden wij moeten inloggen op mobile om uw links te kunnen zien 😕

Raar van die links Mush, werken bij mij wel :salut: :salut: :salut:
                      Ga eens proberen om met alle 2 te gaan rijden. :driver: :driver: :driver:

Ik ben (rationeel gezien) zeker van niet. Maar ja… ‘t blijft wel een GT4… :coolness:
                        En aan die GT4 zou ik mijn geld kunnen geven maar aan een GTS niet…

Uw links werken niet :salut:

Mijn nichtje vroeg onlangs mijn raad ivm de aankoop van een nieuwe Mac Notebook.
                          Ik ken niks van Mac’s en ben te rade gegaan bij iemand die er wel iets van kent.
                          Het ging over 2 verschillende modellen.
                          Het ene model had meer geheugen, maar de andere was één of andere speciale versie die goudkleurig was en dat leek haar wel iets. Ze was dus verscheurd tussen de keuze van een (mogelijks) snellere Mac en eentje die ze waanzinnig mooi vond. Ik heb haar toen, letterlijk, volgende raad gegeven:
                          Als ik wil kan ik een snelle auto kopen voor een goei 40k, veeeel sneller dan mijne Porsche van 140K, maar ik wil geen snellere auto dan mijn Porsche, ik wil ne Porsche. Maw: als je zot bent van die gouden moet je die gouden kopen.
                          Als je dit vertaalt naar GTS vs GT4 dan gaan sommigen het de moeite vinden, en andere gaan het zever in pakskes vinden.
                          Whatever floats your boat! :first:

11 reacties aan het bekijken - 76 tot 86 (van in totaal 86)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.