Gulf dressing

Home Forum Zeverhoekje Gulf dressing

• Maker
    Discussie
  • ‘t Heeft wat langer geduurd dan verwacht, maar ik blame de oranje B70 verf van Levis.
    Er staan momenteel 6 lagen op en er zouden er best nog een paar op kunnen om perfect te zijn. De Gulf dressing dus…

Zo was het:

Het niet dekkende oranje:

Dat dan vervangen werd door babyblauw:

Kermis, en toch ook niet:

Mumm champagne (de officiële F1 champagne in Frankrijk), State Of Art display (eerlijk meegekregen ) en de Porsche 917 uit de film “Le Mans”
    Daarboven Steve McQueen, hoofdrolspeler in Le Mans en notoir Porsche-rijder:

Sfeerbeeld :

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
    • voor grote oppervlaktes à la garage/kelder, is het zeker te overwegen om een verfspuitinstallatie te gebruiken! Makkelijk voor grotere oppervlaktes, waar de afwerking ook niet zo nauw steekt als op sommige andere plaatsen in het huis. Ge zit natuurlijk in Geel, wat een heel eind weg is van mij, anders zou ik zeggen dat ge gerust mijn installatie eens moogt gebruiken. Is zo een compact modelletje met de blazer met een riempje op de rug. Eerst alles afdekken met plastic wat niet meegespoten mag worden, en dan schiet het aardig op…

PB

“eerlijk meegekregen” Yeah right. :engeltje:

Verder alleen maar lof, mooi resultaat heb je daar neer gezet.

Anoniem

Knap gedaan :respekt:

Ik wou dat ik ook meer tijd had om te schilderen, mijn Garage/kelder heeft ook een laag nodig. Maar die ruimte is zo groot dat ik er tegenop zie om eraan te beginnen 😥

Als je bepaalde kleuren wil schilderen moet je de juiste kleur grondverf gebruiken.
          Ik heb bvb eens een keer een muur van onze slaapkamer 5 keer geschilderd in een bordeaux rood. De verf dekte niet en ik bleef kleurverschil hebben. Ik terug naar de winkel voor een andere kleur. Was de man aan de balie benieuwd waarom.
          Toen ik hem mijn verhaal deed gaf hij mij een pot grijze verf mee om te gebruiken als grondlaag. Daarna 2 lagen bordeaux en klaar, perfect gedekt.

knap! Wij moeten ons huisje nog verder afwerken, leuk idee voor de dressing. (als er nog budget overblijft na al die :puke: offertes)

nice!! en zo grappig, dat ik meteen al een paar hemden zie hangen waar ik u al mee gezien heb in het echt! 😀

[quote=”jol178″ post=89376]zeer mooi, ge moogt bij mij komen werken :lol:[/quote]
                Als ontwerper? Dan kunnen we ne keer klappen…
                Over de firmawagen enzo… :driver: 😉

Wim

Niiieeeet slecht Bart, zelfs toppie.

zeer mooi, ge moogt bij mij komen werken 😆

Erg knap man 😯

Een ideetje voor als ik eens ga klussen .

Een “State of Art” winkeltje 8) waar ik trouwens het hele idee opgedaan heb 😉

‘t lijkt wel een winkeltje :applaus:

11 reacties aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.