Mijn zoon en ik hebben meer dan een glimp opgevangen 😀
En helemaal toevallig eigenlijk want na een trackday in Duitsland waren we gewoon op weg naar huis. Heb mijn vrouw gebeld dat het iets later ging worden …
In Destelbergen op de E17 stond één van de vele flitsers en een beetje verder stonden een hele hoop motards klaar om de wagens van de weg te plukken.
Deze werden dan begeleid naar een kleine parking juist na de uitrit Beervelde/Lochristi, waar ze na het betalen van hun “bijdrage” hun weg mochten vervolgen 🙂
Na wat vanop de brug gekeken te hebben zijn we de snelweg opgegaan en zijn we telkens stukjes meegereden met een nieuwe 997 TT (met een knappe jongedame aan het stuur), een Bentley Continental GT, Ford GT40 (met amerikaanse nummerplaat) en een nederlandse Golf R32.
Overal op de bruggen over de snelweg en langs de snelweg aan de tankstations stond heel veel volk.
In Burcht zijn we gestopt op het tankstation en toen kwam daar een Lambo Gallardo toe die voor nogal wat show zorgde! Het volk stroomde gewoon toe. Er stond ook nog een reusachtige amerikaanse SUV (Avalanche dacht ik) met gekke mannen met pruiken (ze hadden bagagetassen bij zich van de Formule A1 😯 ).
Op dit tankstation is toen ook een toeschouwer gestopt met een 997 GT3.
Vandaar zijn we dan meegereden met de Lambo Gallardo. En het allerleukste was natuurlijk in de Kennedytunnel ; voor ons de Gallardo die een versnelling lager ging om vervolgens vol op het gas te gaan, en achter ons een andere GT40 die net hetzelfde deed. Tunnels zijn fantastisch 😀
In Antwerpen zijn we dan gedraaid om (heel) snel terug naar huis te rijden. In de richting van Gent stond er geen enkele flitser, aangezien alle middelen ingezet waren aan de andere kant 😆
Het was echt wel superleuk om eens een stukje van die sfeer te kunnen proeven 8)