Gumball 2007

Home Forum Zeverhoekje Gumball 2007

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Pfff, Flikken zijn echte kiekens, voor zoiets vinden ze zichzelf groot en stoefen ze, maar als ze echt iets nuttigs kunnen doen, doen ze in hun broek 🙄

[quote=”993S”:2rgps348]Ik zie alleen rode kruisjes 🙁 [/quote]

😥 Ik helaas ook, gisteren was het nochtans geen probleem…

Dezelfde foto’s (en nog veel meer) vind je ook op http://www.gtspirit.com/

Die blondine doet de naam van “dom blondje” alle eer aan, gisteren een reportage gezien op AVS (regionale zender in O-VL) en toen de politie haar deed stoppen dacht ze dat ze in Frankrijk was 🙄

Aan een andere Gumballer vertelde de agent dat hij een reçuutje ging krijgen op voorwaarde dat hij de 75 euro boete cash betaalde 😆

Wel grappig als de hoogste in rang toegaf dat ze een Ferrari, geflitst aan 223 km/h, moesten laten gaan omdat er geen motards meer waren op dat ogenblik 😀

Ik zie alleen rode kruisjes 🙁

Dit is de 997 TT met de knappe jongedame.
            Gisteren zag ze er toch niet zo ontspannen uit aan het stuur (ze was pas geflitst geweest … ).

Dit is de Lambo, een belgische deelnemer trouwens.
            Toffe kerel, hij stak zijn duimpje omhoog 8)

De Porsche die door de Nederlanders in beslag genomen is 👿

Hier is er ook veel info te vinden :

http://www.gtspirit.com/

Is nog een beetje onduidelijk voor het moment, maar dat komen we wel te weten.

En wanneer ongeveer komen ze dan terug door België? En waar?

Leuk verhaal, ik wist van het gebeuren, maar kon me niet vrijmaken 😉

Komend weekend keren ze terug door België.
                  Misschien spreken we samen iets af ?

Greets,
                  Rufie.

Mijn zoon en ik hebben meer dan een glimp opgevangen 😀
                    En helemaal toevallig eigenlijk want na een trackday in Duitsland waren we gewoon op weg naar huis. Heb mijn vrouw gebeld dat het iets later ging worden …

In Destelbergen op de E17 stond één van de vele flitsers en een beetje verder stonden een hele hoop motards klaar om de wagens van de weg te plukken.
                    Deze werden dan begeleid naar een kleine parking juist na de uitrit Beervelde/Lochristi, waar ze na het betalen van hun “bijdrage” hun weg mochten vervolgen 🙂

Na wat vanop de brug gekeken te hebben zijn we de snelweg opgegaan en zijn we telkens stukjes meegereden met een nieuwe 997 TT (met een knappe jongedame aan het stuur), een Bentley Continental GT, Ford GT40 (met amerikaanse nummerplaat) en een nederlandse Golf R32.
                    Overal op de bruggen over de snelweg en langs de snelweg aan de tankstations stond heel veel volk.

In Burcht zijn we gestopt op het tankstation en toen kwam daar een Lambo Gallardo toe die voor nogal wat show zorgde! Het volk stroomde gewoon toe. Er stond ook nog een reusachtige amerikaanse SUV (Avalanche dacht ik) met gekke mannen met pruiken (ze hadden bagagetassen bij zich van de Formule A1 😯 ).
                    Op dit tankstation is toen ook een toeschouwer gestopt met een 997 GT3.

Vandaar zijn we dan meegereden met de Lambo Gallardo. En het allerleukste was natuurlijk in de Kennedytunnel ; voor ons de Gallardo die een versnelling lager ging om vervolgens vol op het gas te gaan, en achter ons een andere GT40 die net hetzelfde deed. Tunnels zijn fantastisch 😀

In Antwerpen zijn we dan gedraaid om (heel) snel terug naar huis te rijden. In de richting van Gent stond er geen enkele flitser, aangezien alle middelen ingezet waren aan de andere kant 😆

Het was echt wel superleuk om eens een stukje van die sfeer te kunnen proeven 8)

Leuk die Belgen met hun Fiat 500 tussen al dat geweld 🙂

Anoniem

Ik dacht dat ze Belgie niet aandeden dit jaar?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.