- Dit onderwerp bevat 58 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
16 oktober 2006 om 16:23
Ik meen te weten dat er nog een paar mensen zin hebben voor het einde van het jaar nog is samen te komen.
Mijn vraag :
Zijn er mensen die op Zondag 10 december iets willen doen?
Meeting tijd zo zijn tussen 14 en 15h in Kortenaken (vlak bij Diest) , daar om 15h vetrekken voor een ritje van een 100km door het Hageland.
Dan leker eten als afsluiter.De rit zou geen zoektocht zijn , die van Koen is toch niet te verbeteren (grapje maar wel waar) maar een rit waar het de bedoeling is dat we allemaal in konvooi achter mekaar rijden aan een rustig tempo (meestal) en op verschillende mooie plaatsen stoppen om foto’s te maken en/of wat te drinken.
Ook al diegene die geen Porsche hebben kunnen zeker mee door achteraan mee te volgen. Dan hebben deze mensen ook de sfeer.
Ik ken trouwens iemand met een prachtige Alpina BMW en die zou in die rit zeker niet misstaan.Indien er we er paar bij mekaar krijgen dan gaan Cindy en ik een mooie route uitstippelen.
Let wel , de bedoeling is dat we echt bij mekaar blijven, op sommige plaatsen gaan we dus even op mekaar moeten wachten. Nu , dat is met wat goede wil geen probleem.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.