Hageland ritje ? 10 december

Home Forum Porsche Uitstappen Hageland ritje ? 10 december

• Maker
    Discussie
  • Ik meen te weten dat er nog een paar mensen zin hebben voor het einde van het jaar nog is samen te komen.

Mijn vraag :

Zijn er mensen die op Zondag 10 december iets willen doen?
    Meeting tijd zo zijn tussen 14 en 15h in Kortenaken (vlak bij Diest) , daar om 15h vetrekken voor een ritje van een 100km door het Hageland.
    Dan leker eten als afsluiter.

De rit zou geen zoektocht zijn , die van Koen is toch niet te verbeteren (grapje maar wel waar) maar een rit waar het de bedoeling is dat we allemaal in konvooi achter mekaar rijden aan een rustig tempo (meestal) en op verschillende mooie plaatsen stoppen om foto’s te maken en/of wat te drinken.
    Ook al diegene die geen Porsche hebben kunnen zeker mee door achteraan mee te volgen. Dan hebben deze mensen ook de sfeer.
    Ik ken trouwens iemand met een prachtige Alpina BMW en die zou in die rit zeker niet misstaan.

Indien er we er paar bij mekaar krijgen dan gaan Cindy en ik een mooie route uitstippelen.
    Let wel , de bedoeling is dat we echt bij mekaar blijven, op sommige plaatsen gaan we dus even op mekaar moeten wachten. Nu , dat is met wat goede wil geen probleem.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
    • ik ben er ook

993S,

Greet en ik zijn van de partij (ni met de Porsche, maar dat kon je wel denken 😉 )…

Mich

OK , het weerbericht ziet er niet slecht uit. Kans op regen is voorlopig maar 10%.

weerbericht hier

Wie komt er ?

Willen de mensen die willen komen nu definitief bevestigen.
          Alvast bedankt.

[quote=”924″:31drj9g8]Denis en Cindy, hebben jullie al verdere data/info wat bekend gemaakt kan worden?[/quote]

Hey Talitho, wat had je nog graag geweten dat niet in de eerste post staat ?
            Als we terug in Belgie zijn (1/12) dan zal ik deze topic naar boven halen om te vragen wie er dan allemaal mee gaat. Dan gaan we ook al een idee hebben wat het weer zal zijn. Als het echt rotslecht weer is (zout, sneeuw, hevige regen) dan gaat toch niemand kunnen/willen komen.
            Maar voorlopig is alles nog zoals het in de eerste post staat.
            10/12 rond 14h bijeenkomen in Kortenaken en dan in konvooi door het Hageland rijden en nadien een hapje eten. Tussendoor regelmatig stoppen op mooie locaties om de gelegenheid te laten foto’s te maken en wat te praten. Er komt geen roadbook aan te pas, gewoon wat plezant rondrijden in konvooi, bij wijlen rustig , bij wijlen wat sneller 🙂
            Zoals het er nu uitziet zijn we met een 8 tal auto’s , daar kunnen gerust nog enkele bij om nog comfortabel in groep te blijven en toch nog te kunnen genieten van “rijden”.

Denis en Cindy, hebben jullie al verdere data/info wat bekend gemaakt kan worden?

Dennis, Cindy,

We komen af …

[quote=”924″:2dcr3me3][quote=”993S”:2dcr3me3][quote=”924″:2dcr3me3]Ik heb alvast “Ik kom zeker” gestemd, als ik een plaatsje kan vinden toch …[/quote]

Je wagen is toch klaar tegen dan zei je ?[/quote]
                  Normaal gezien wel ja, maar er kan vanalles gebeuren… 😉
                  en dan nog een chauffeur vinden, nog zoiets 😆 [/quote]

=> vriendin zoeken van een paar jaar ouder… 😀 ?

[quote=”993S”:11i2qun3][quote=”924″:11i2qun3]Ik heb alvast “Ik kom zeker” gestemd, als ik een plaatsje kan vinden toch …[/quote]

Je wagen is toch klaar tegen dan zei je ?[/quote]
                    Normaal gezien wel ja, maar er kan vanalles gebeuren… 😉
                    en dan nog een chauffeur vinden, nog zoiets 😆

[quote=”924″:2y03me4x]Ik heb alvast “Ik kom zeker” gestemd, als ik een plaatsje kan vinden toch …[/quote]

Je wagen is toch klaar tegen dan zei je ?

Ik heb alvast “Ik kom zeker” gestemd, als ik een plaatsje kan vinden toch …

Heb zeker interesse, moet alleen tegen dan eens bekijken of het me gaat lukken… Hoop van wel

Zeker , je kan beslissen op de dag zelf , ik ga reserveren in het eind restaurant maar ga hen een +/- aantal geven , geen exact.

Alleen wil ik zeker zijn dat we er toch een aantal bij mekaar krijgen voor Cindy en ik alles in mekaar steken. Dat ziet er tot nu toe toch al goed uit.

Voor mij nog te vroeg om ja of nee te zeggen, maar in feite kan ik de dag zelf nog beslissen allicht !

Heb ja geklikt.
                                Voor een beetje regen blijf ik niet binnen.
                                Wel voor gladde wegen en zout.

[quote=”Rufie”:13btwvrm]Als het weer niet te slecht is, ben ik daar wel voor te vinden.
                                  Mooi initiatief in de komende sombere maanden ![/quote]

Als het weer echt rotslecht is dan ga ik ook niet. Dat begrijp ik dus helemaal. Maar in december is het zelden zo slecht.
                                  Als het wat regent of wat grijs is dan kunnen we toch samenkomen ?
                                  Als het sneeuwt en/of overal zout ligt dan verzetten we het toch gewoon naar een andere keer.

Maar er van uitgaande dat het weer redelijk zou zijn kom je dan ?
                                  Indien ja dan graag klikken in de pol dan kan ik het bijhouden.
                                  We gaan toch ongeveer een kleine week op voorhand weten wat ons te wachten staat van weer en dan kunnen we nog zien wat we willen doen.
                                  Wat denk je ?

Ook Luke graag klikken als je zeker weet dat je komt (buiten extreme weersomstandigheden)

Als ik goed kan tellen dan zijn we al met 7 , vermoedelijk 9 (924 en Setakira)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 58)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.