Hallo

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben Joe. Afkomstig uit het Antwerpse en een 3tal jaar gelukkige eigenaar van een 3.2 Coupe.
    Tot nog toe nog steeds een zalige dagelijkse ervaring. Ik zou niet meer willen wisselen hoewel ik enkele maanden terug een EX US 993 op de kop had kunnen tikken voor opmaak. Na veel onderhandelen heb ik dan toch besloten om het bij mn 3.2 te houden …. hoewel ik het project al helemaal voor me zag en reeds links en recht stukken had kunnen bemachtigen.

Voorts ben ik altijd geinteresseerd om andere 911-gezinden te treffen en wsl vandaar dat ik hier op het forum ben beland.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Welkom Joe,
      Ziet er goed uit.
      Graag wat meer foto’s van:
      Binnen en buiten
      Voor en achter
      Boven en onder
      Links en rechts
      Dan pas kunnen we echt zien of ie mooi is!
      Sukses met de P.

Ik ben van oranje pinkers over witte naar donkergrijze gegaan.

Ik heb vanachter Rode US blokken geplaatst.

Hij is niet gewrapt ….

Toch niet dat ik weet. ; )

Ik voeg nog wel wat foto’s toe!

Thx voor de positieve reacties.

+ 1 :drink:

mijn originele oranje lichtblokken en pinkers liggen op het schap :drink:

[quote=”911cabriog50″ post=148968]witte pinkers op de zijflanken en bumpers en dan nog de donkere achterlichtblokken erbij en het plaatje is compleet :relaxman:
              [/quote]

Zo zie je maar weer eens; zoveel *porsche ‘s , zoveel meningen en voorkeuren.

Ik kocht de auto met bovenstaande modificaties en de week daarop lag alles op het schap.
              Oranje in de plaats, net zoals hij ooit afgeleverd werd. Maar nogmaals , over smaken en kleuren ……

welkom :happydance:
                knappe wagen, zie dat jij ook voor witte pinkers hebt gekozen op de zijflanken en bumpers, is ook bij mij zo, vind het met een zwarte kleur de mooiste combinatie en dan nog de donkere achterlichtblokken erbij en het plaatje is compleet :relaxman:
                is jouw auto gewrapt? lijkt precies zo op de foto :coolness:

Hier is ie dan

Attachments:
                  • 911Yellow.jpg

welkom, ben benieuwd naar enkele pics van je porsche

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum . :applaus:

Welkom op dit leuke *porsche forum. :drink:

hoi
                          welkom
                          een 3.2 is een super gave Porsche
                          :drink:

Welkom!

Welkom hier, :drink: en weer een gepassioneerde erbij

Welkom en veel rijplezier.
                                Soms spreken we ook af om te gaan rijden 😀

XXX

Hallo Bill.
                                  Een 3.2 wegdoen? Eerder eentje bijkopen :up:
                                  Fotokes van uw machien please :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.