Hallo

• Maker
    Discussie
  • Hoi, ik ben momenteel in het bezit van een mooie 928s4 bouwjaar 1988, deze komt net uit Nederland en moet nog een gelijkvormigheidsattest hebben, even langs porsche dieteren Brussel hebben ze me vertel als de wagen volledig origineel is.
    Mijn vorige classic was een 911 targa 3.0 van 1978 en lang daarvoor heb ik nog een 912 gehad.
    Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb, nu kan ik alles mooi opvolgen.
    Greetz Frank

Attachments:
    • IMG_01117klein.jpg
    • IMG_01151klein.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
    • Er is niets te vergelijken met een 911, ik heb er zelf ook één gehad, wou nu eens iets compleet anders met wat meer comfort.

hoi op wat kunnen ze dan afkeuren is de wagen dan niet origineel?

Anoniem

Gd1 zijn wagen in het oranje is :lekker: :lekker:

gd1

@ Frank

Ik rij niet veel met de 928, dus voorlopig nog altijd ok, uitgenomen km teller die onlangs stuk gegaan is, wordt aan gewerkt…
            Wat het verbruik betreft, alstie leeg is vul ik hem :happy:
            Ik vind het wel een speciale wagen en heb er altijd al eens willen mee rijden, is natuurlijk aan geen kanten te vergelijken met een 911.

XXX

Hey welkom hier. Succes bij ‘dieteren. Heb het ook 2x geprobeerd maar gezien de mijne al ingeschreven was als oldie in België stuurden ze me wandelen ook al is hij ‘matching numbers’. Hopelijk zijn ze wat soepeler bij jou.

hierbij nog een foto van het interieur lichtgrijs en in zeer goede staat. :driver:

Attachments:
                • IMG_0116.JPG

Het blijft een hobby wagen, dus niet voor dagelijks gebruik 😥

mag je zeker op rekenen, als je es goed doortrapt zal dat nog wel oplopen.

Neen er zijn facturen bij van alles wat er maar kon vervangen worden wat slecht of matig zou zijn, en dorstig ik heb gehoord rond de 17-18ltr, het is natuurlijk wel een zware motor, klopt dit zowat of zit ik er volledig naast 🙄

ZE zijn erg onderhoudgevoelig dus ik hoop dat er geen achterstallig onderhoud is .
                        En verder zijn ze zeer erg dorstig .
                        Trekhaakje en aanhanger met grote ton erop is zeker nuttig bij langere afstanden 😈

hoi even iets anders, ik heb juist een 928 gekocht, ben jij hier tevreden van of zijn er wel wat ziektes aan?

ah ja nu zie ik het een 928 van ’81

Anoniem

Nee, maar onze bovenposter (gd1) wel

bedankt, heb jij ook een 928?

Anoniem

Welkom. Nog nen 928 :driver:

OFF topic: Dirk, ben je ingelogd? Titel gekozen voor nieuwe topic?
                                  groene balkje onderaan, na plaats bericht bij klik ‘plaats bericht’ komt de tekst in een andere achtergrond te staan, Zoniet, eens terug inloggen.
                                  (heb dat ook al es gehad)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.