Hallo,

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • welkom, we hopen hier prachtige foto’s te zien 😆

Welkom op het forum,en trek maar mooie fotos is een tof hoby grtjes jb

In elk geval maak je mooie foto’s.
          Welkom.
          Enne, je kan nooit vroeg genoeg besmet raken met het Porschevirus 🙂

Ik kom uit regio Hoogstraten (kempen)

Mooie foto ,deze heb je zondag genomen zeker ,ik was daar ook te Zolder!Ps Welkom en doe zo verder met je foto hobby ,je bent goed bezig zou ik zo zeggen .Van waar ben je ergens ?
              groetjes Snoer

Ik heb hier geen bericht geplaatst in de hoop op korting hoor 😉
                Jammer genoeg heb ik nog nooit een fotoshoot met een Porsche gehad,ik heb al wel eens de mogelijkheid gehad om met een 997 Turbo mee te mogen rijden.
                En op jammer genoeg staan mijn ‘oudere’ foto’s nog op een computer die momenteel kapot is.
                Maar ik heb nog wel een Porsche foto van de FIA GT1 😉

IMG_7572.JPG

XXX

Mooie foto’s, en nu Porschen hé :relaxman:

Welkom!

@Rocco ,daar kan ik met leven ! Voor een gratis foto wil ik nog betalen 😉
                      We gaan wel serieus off topic .
                      Specialcar ,vanwaar komt je passie voor Porsche ? Ook al fotosessies gedaan met Porsches ? Speciale modellen van Porsche ?
                      Funny

Welkom, we houden van porschefoto’s en dan nog liefst als ze gratis zijn hé Funny 😉 Als je ook van Porsche hebt mag je ze hier posten :lekker:

Welkom hier op dit forum ,leuk dat je op je leeftijd al zo gepassioneerd bent door wagens en fotografie .Ik hoop alleen dat je ons forum niet gebruikt om commerciele doeleinden of om ergens een mooie korting te krijgen en dan wat publiciteit te maken .
                          Foto’s van wagens vinden we heerlijk :lekker: .

Zie geen foto’s van porsches? 😉

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.