Hallo !

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo !

• Dit onderwerp bevat 13 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door John.
  • Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal!
    Na mijn eerste blunderpost op het forum 😳 me gelijk dan ook maar even officieel voorstellen 😉
    Ik ben John ,44 jaar en woonachtig in de Kempen .
    Al van jong’s af ligt mijn passie bij het oldtimer gebeuren , gefascineerd hoe men door techniek en visie van toen zulke mooie creaties kon bekomen.
    Zodoende heb ik ook al een paar oldtimer en klassiekers gehad in het verleden.
    Zowat alles van het luchtgekoelde VW tijdperk is het revu gepasseerd maar ook menigte Opel,Lotus en Jaguars.
    En uiteraard de door de jaren dat steeds terug komende merk waar ik van jongs af heb van weggedroomd telkens ik een zag voorbij rijden.
    Daar men budget om mijn hobby destijds niet zo erg groot was de eerste Porsche die ik zou bezitten een 924 turbo ,geloof me dat ding heeft me bloed zweet en tranen gekost.
    Toch was ik de koning te rijk als ik er mee door de dorpskern kon scheuren, (ik zeg als :mrgreen: )
    Wel om een lang verhaal kort te maken van een aantal 924 tot 944’ers laat het toeval toe dat ik van de week mijn eerste 911 schuurvondst heb aangeschaft :first:
    3.0 SC Targa Bj.1978
    Nu zoals jullie wss. al opgemerkt hebben (schuurvondst) T’ja dan moet ik er gelijk bij vertellen dat ik hier nog wel een tijdje mee zoet ben.
    Kortom ik vond em te mooi om te laten verkommeren en tijd zal uitmaken of ik dit tot een goed einde kan brengen :engeltje:
    Nu ik lees al een geruim tijdje mee op jullie forum en ik zie dat hier best wat mensen rondhangen waar ik veel van kan opsteken .
    Persoonlijk kan ik mezelf een klein beetje behelpen in het sleutel gebeuren maar mijn kennis in dit geval over de 911 rijkt niet zo heel ver dus als jullie het niet erg vinden
    val ik jullie van tijd tot tijd lastig met een hoop vragen ?
    Uiteraard zal ik proberen waar kan mijn steentje bij te dragen aan een plezierig forum .
    Groeten aan allen
    John

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Dank u :respekt:
      Zal heus best nog een tijdje duren vooraleer ze rij vaardig is maar Rome is ook niet op een dag gebouwd dus komt hopelijk wel goed :driver:

Welkom John :respect2:

Welkom John, leuk om deze projecten te volgen.

Benvenuti John,
            ziet er leuk uit en hoop dat je er niet te veel lijken uit de kast zullenv allen.
            Ciao,
            Luc

Van harte welkom en mooie voorstelling .
              Het Porsche-virus heeft je goed beet . 😉

Funny

Welkom John,

joehoe, weer een forumlid van de provincie “Kempen” :relaxman: :relaxman:

Vanwaar juist? En vertel eens iets meer van de schuurvondst, altijd interessante verhalen. :driver:

XXX

Welkom John. Lijkt me een prachtige schuurdoos die je daar gekocht hebt. Mooi winterprojectje, succes ermee :relaxman:

Welkom en proficiat met je aankoop

Nette en leuke voorstelling John .
                      Van harte welkom hier .

Wim

Welkom John, en als je vragen hebt vuur maar af, hier zitten genoeg mensen met kennis op het forum.

😆 oke dat word lachen 😆
                          Ik heb er nog niet echt een goede foto van ,alleen als ze hier op de trailer aankwam .
                          K’zal proberen om ze hierop te krijgen ,hoop dat het lukt :engeltje:

Welkom :drink:
                            foto’s willen we zien 😈

Laat die vragen (en de foto’s van je ex’en) maar komen! 😉
                              Welkom!!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.