Hallo

• Maker
    Discussie

• David Franco
    Deelnemer

Hallo allemaal

Ik ben al even bezig aan een 911 cabrio bj 85 en het einde is in zicht.
      Nog een paar details en we kunnen de straat op, hierbij een paar foto’s van begin en werken tot nu toe.
      Groeten

thuis20112012550.jpg

IMG_0124.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
      • De combinatie is prachtig !
        Ik zag je staan op de rit ,ben als een van de laatste voorbijgekomen in de Boxster .
        Hopelijk is alles snel opgelost .

Hit It! :driver: :coolness:

Laten we hopen dat hierna de problemen definitief verholpen zijn en dat je nog vele km’s zonder schade kunt rijden

Ja dat zag er niet goed uit ,Ik was al blij dat mijn schoonzoon (Hendrik) je kunnen helpen heeft op onze zomersproetjes rit (de eerste maal dan )maar dat het daarna weer mis ging en zo te zien niet meer ter plaatse te herstellen was ,vond ik voor jou echt wel balen .Een pech beker hadden we niet want anders was deze zeker voor u :first: En die prijs voor dit onderdeel :puke: Mooi hersteld en hopelijk blijf je nu van pech gespaard .Wij hopen ook dat je ondanks alles nog een beetje genoten hebt van de zomersproetjesrit op zondag ? groetjes in naam van Snoer – Sammy – Koen

Ziet er alvast mooi gerepareerd uit, succes met de montage en dan vele veilige en rampvrije kms gewenst!

Ik ook,avontuur genoeg voor een zomer :relaxman:

hey david
                    sucses met de reparatie
                    we vonden het echt klote voor je :bounce:

Hoop dat je verder geen problemen meer hebt!!! :driver:

Zomersprroetjesrit was een klein rampje voor me :bounce: cardan losgekomen en deksel van de olie koeling van de versnellingsbak stukgeslagen

image_2013-07-09.jpg

image_2013-07-09-2.jpg
                        Alles losgehaald en achter een nieuw stukje gegaan……… Doodleuk vragen ze daar 360€ voor :wtf:
                        Dan maar aan een kennis gevraagd of het nog te herstellen was en dit is het resultaat

image_2013-07-09-3.jpg

image_2013-07-09-4.jpg

Daar zijn we heel tevreden mee en morgen zet ik het er terug op. Dan kunnen we weer scheuren met onze bolide :drink:

Dat zijn zowat de standaard maat banden dacht ik ,maar standaard dan wel op een 6 en 7 inch velg .
                          Geeft zo’n ballon effect :ass:

Bij jou komen ze mooier te liggen met die 7 en 8 inch velgen :up:

Continental vooraan 205/55/16 en achteraan 225/50/16

Mooie kleurcombinatie …ziet er goed uit :up:
                              Jij had 7 en 8 Inch he ….welke banden maat heb je er nu opzitten ?

Vandaag auto proberen te starten,maar ging niet….. Starter stuk :hail: dus die eronderuit gehaald en weggedaan om te herstellen, amai goed dat dit nie morgen gebeurde! Straks er terug onder zettenen dan is alles klaar voor morgen de verre rit :happydance:

Knap! :applaus:

:applaus: :applaus: :applaus:
                                    zal hem zondag bewonderen
                                    :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.