Hallo

• Maker
    Discussie

• David Franco
    Deelnemer

Hallo allemaal

Ik ben al even bezig aan een 911 cabrio bj 85 en het einde is in zicht.
      Nog een paar details en we kunnen de straat op, hierbij een paar foto’s van begin en werken tot nu toe.
      Groeten

thuis20112012550.jpg

IMG_0124.JPG

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
      • Nog een 3.2!! Super!! :first:

Ik weet het niet welke kleur van zetels juist,maar vind ze wel mooi. De kap heeft trouwens juist dezelfde kleur.
          Ik heb de historie proberen te achterhalen maar ben niet ver gekomen.
          En stickertje met opties in de kofferruimte is weg…

Wim

Welkom David, en een 3.2 cabrio is :coolness: :coolness: :coolness:

heel mooi hoor :up:

Kleine vraag, welke kleur bruin is dat interieur? Vind het alvast héél geslaagd!

Heel mooi project.
                Succes en veel rijplezier.

Welkom en weer een 3,2 erbij :applaus: :applaus:
                  Veel plezier ermee :driver:

Mooi mooi, dat komt in orde , zie ik, hopelijk spoedig de baan op en vele leuke momenten met de *porsche :happydance:

Hallo,

Welkom hier
                      :relaxman:
                      Costa

Welkom :drink: bedankt voor je leuke voorstelling en foto’s :first:

Veel leuke km’s gewenst met je P :driver:

Hey

I heb de auto gekocht zonder dat de motor draaide en wist dat hij al ongeveer vijf jaar stil stond als onafgewerkt project. De motor draaide wel rond als ik aan de krukas draaide en er stond maar 96000 km op de teller. Dus heb ik de sprong gewaagd en hem aangeschaft.
                          De wagen stond aan de buitenkant ook helemaal in grondlak en binnenkant was mottig blauw gedaan terwijl de originele kleur weisgold metalic was…. dus helemaal terug uit mekaar gehaald en terug origineel gemaakt.
                          De moter was ook geen heel groot probleem ; dme relais stuk en de injectoren die vasthingen. Deze vervangen en moter draait als een klok 🙂 🙂
                          Nu ben ik nog naar een paar interieurdelen aan het zoeken en dan moet ik hem laten keuren.
                          Hopelijk deze maand in orde.
                          Waar ik ook meezit zijn de velgen. Nu is de binnenkant de kleur van het dak en buiten de kleur van de lak maar ik weet niet of dit origineel is. Misschien weet iemand van jullie dit.
                          Hierbij nog enkele foto’s
                          Groeten
                          thuis20112012662.jpg

thuis20112012717.jpg

thuis20112012835.jpg

IMG_0010.JPG

thuis20112012672.jpg

XXX

Proficiat David, scoon voituur 😀
                            Maar twee foto’s gepost, we blijvenhier wel wat op onze honger zitten hé 😈

welkom david
                              mooie auto
                              veel plezier er mee
                              :driver: :drink:

Welkom hier David.
                                Wat heb je allemaal aan je wagen gedaan ?

Leuk :respekt: zo houden we het erfgoed *porsche in stand keep up the good work :salut:

Welkom David :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.