Hallo allemaal!

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal!

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal! Omdat ik nieuw ben op dit forum stel ik me even voor.

Ik ben 44 jaar en woon in Nederland op 10 minuten van de Belgische grens, nabij Antwerpen.
    Van jongs af aan heb ik een bovengemiddelde fascinatie voor techniek en in het bijzonder voor het merk Porsche. Na mijn studie tot auto-ontwerper, heb ik me gedurende 20 jaar bedrijfsmatig beziggehouden met het restaureren, prepareren en verkopen van klassieke Porsches. Nu is het echt alleen mijn ‘hobby’, maar wanneer er een echt mooie Porsche aan me voorbij komt kan ik die vaak niet laten staan. Die moet ik dan hebben en weer helemaal tip top in orde brengen.
    Mij meest recente aanwinst is een 911 3.0 SC Coupe uit 1978 met een sunroof, waar ik superveel aan gedaan heb. Het was al een heel goeie basis met een gereviseerde motor, keiharde body en veel historie. Nu net mee klaar en het is echt weer een rijkanon geworden waar ik veel plezier aan ga hebben komende tijd.

Ik ga met plezier jullie ervaringen lezen op dit forum en ik hoop dat we leuke en nuttige tips uit kunnen wisselen.

Hartelijke Porsche-groeten,
    Stefan

Attachments:
    • 1-web.jpg
    • 3-web.jpg
    • 16-web.jpg
    • 20-web.jpg
13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Welkom.

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!! 😀

welkom
          mooie Porsche geniet er maar van
          :drink:

Erg mooie pic op foto 1, very slick looking…

XXX

Welkom, mooie klassieker die je daar hebt :up:

Welkom!! Prachtige P heb je daar :up:

welkom, knappe wagen die je daar hebt.

Welkom op het Porsche forum :drink:

Dag Stefan en welkom op het forum.
                      Proficiat met je mooie P! :applaus:

Welkom!

Er zijn er hier wel meerdere die wat hulp kunnen gebruiken, waaronder mezelf 😳 😆

welkom ❗
                          afgaand op je interesses en verleden ga je op PFB zeker onderwerpen zien passeren die je meer dan matig gaan interesseren.

Welkom!
                            Prachtige Porsche heb je daar!

Veel plezier gewenst! :driver:

Wim

Welkom Stefan, en als ik het goed begrijp uit mijn buurt dus. 😉

Mooie Porsche trouwes. :up:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.