Hallo allemaal en even voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hallo allemaal en even voorstellen.

• Maker
    Discussie
  • Ik ben sinds vandaag dus forum lid;ik ben reeds een dertigtal jaren een Porsche rijder,en zal dit tot het einde van mijn dagen blijven.Verder valt er over mij niet veel te vertellen,ik ben 66jaar,en ralyrijder met oldtimers(TRIUMPH)mijn vrouw en ik zijn echte autofanaten dat is zo ongeveer alles ik heb reeds vele interesante onderwerpen op dit forum gelezen,en daar ik nog een 964 cabrio heb staan die ik ga terug mooi maken lijkt dit forum wel interesant:Ik ben ook forumlid op Porsche nl daar staan ook al mijn wagens in mijn fotoalbum?om ze op dit forum te krijgen is wel niet zo simpel gr jb

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 225)
    • 1323521796NDSC03949.JPG
      [attachment=4159]1323521796NDSC03949.JPG[/attachmen.

009.JPG
        Is mooi in de nieuwe lak gespoten,spoiler met remlicht geplaatst,nieuwe achterlichten,en nieuwe reflektor.

De uitlaat komt van FVD een mooi nog doenbaar geluid.

Welk uitlaatsysteem zit hier onder deze Boxster?

We zijn nu gestart met de restauratie van de 964 cabrio wordt in 2014 OLD TIMER is nog betaalbaar.
              DSC04039_2013-03-10.JPG

DSC02991.JPG

DSC02641_2013-03-10.JPG

welke velgen? eerlijk gezegt ik weet het niet ik geloof kiskin,verlagingskit en zchokdempers is Koni,geplaatst door VB in Retie.

Knappe 993 en heel leuke triumph projecten zo te zien! :applaus:
                    Op discovery (chasing classic cars) zijn ze net met een coole triumph bezig… hmm, ondertussen Ferrari.

Mogen we weten van welk merk de velgen op de 993 zijn en voor welke verlaginskit je gekozen hebt?

Veel rijplezier!

DSC02633_2013-03-10.JPG

DSC04139_2013-03-10.JPG

DSC02282.JPG

En hier mijn vrouwtje haar BOXSTERKE heeft in 2012 maar een kleine 1500 km gereden heeft en geloof het of niet ik denk da deze nog nooit regen heeft gezien.Maar die mag nooit weg.
                          DSC04404.JPG

eigenlijk verkeerd uitgedrukt is eerder een beschermer voor onderkant bumper(vluchtheuvels)zal me wel pijn doen als hij mettertijd weggaat.Hier een foto van de bescherming.
                            DSC04050_2013-03-10.JPG

Vorig jaar Jb zijn 993 eens gezien en hij is nog mooier dan op foto . :up:

Gewoon”dormifabel” :up:
                                Zo zie ik ze graag, helemaal netjes tot in detail, mooi werk !

Bumperbescherming, heb je daar een close-up foto van?

Wim

Staat er weer helemaal klaar voor JB. :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 225)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.