hallo mannen wie kent er deze 964 WTL

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 hallo mannen wie kent er deze 964 WTL

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • wat vond hij niets liev930
      de wagen ?
      de kleur van het interieur?
      de toestant?
      de staat?

😉

[quote=”sunshine”:ahw23t0t]http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/5707784/Porsche_964_Cabrio_Turbo_look.html
        want heb nog altijd geen nieuws van mijn zo gezegde aankoop die nog altijd in de garage is voor onderhoud sinds 3 weken minimum etc etc etc 👿 👿 👿 [/quote]

blijf maar thuis , ‘t zou jammer zijn van uw gereden kilometers.
        een kennis geeft deze wagen reeds gaan bekijken en vond het niets

heb juist getelt het zijn er al 3 en geen 2 ( de maanden) 😉
          vind het toch een beetje te straf 👿
          heb de niewe velgen , pinker cup uitlaat etc etc etc al 2maand liggen in mijn garage 😀 D D
          maar de kiker die ligt nog in de sloot 😈

[quote=”sunshine”:3v7vfs5o]ben er al 2 maand op aan het wachten ?
            in het begin was het niet zo er maar nu begint het een beetje mijn voeten uit te hangen
            verkoper vindt elke week iets anders uit 👿
            👿 👿 [/quote]

Maar twee maanden 🙄
            Wat moest ik dan zeggen 😉
            Het schijnt idd een hedendaagse trend te worden 😕

[quote=”sunshine”:22lvrigd]hij is van 1993 maar heeft 2 jaar in een showroom gestaan en dan ingeschreven in 1995 loop de wegen tax dan van 93 of vanaf 95 ❓ [/quote]

’95…jammer genoeg!!!

was het niet 742 want deze heeft het nr 741? ❓

mijne is ook van 93 nr 598 van 702 stuks die gemaakt waren en ja dat groen 😡 x

hij is van 1993 maar heeft 2 jaar in een showroom gestaan en dan ingeschreven in 1995 loop de wegen tax dan van 93 of vanaf 95 ❓

ja cristof , dacht wel dat de jouwe ook een groen interieur had
                      dat zou voor mij toch een beetje een tegenhouder zijn!!!

ik heb net dezelfde ook wimbledon green interieur mooiste van al de 964 mijn mening

S2

Spijtig genoeg geen foto van het groen lederen interieur.

Ik herinner me een verhaal van een 993 TT met een mintgrün interieur en dat bleek een hele afknapper te zijn. (Lees: Je moet ervan houden 🙂 )

ja luke dacht het ook maar ben er al 2 maand op aan het wachten ?
                            in het begin was het niet zo er maar nu begint het een beetje mijn voeten uit te hangen
                            verkoper vindt elke week iets anders uit 👿
                            auto staat nog altijd op onderhoud in Luxemburg
                            en de eigenaar heeft niet anders gevonden dan de kap te blokkeren dus moet dez ook nog gerepareert worden 👿 👿

hoezo, dacht dat jij al lang rond reed…
                              ken de wagen niet maar wel een hele mooie!!

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.