Hans stelt zich ook maar even voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hans stelt zich ook maar even voor

• Maker
    Discussie

• Hans Molenaar
    Deelnemer

Ha die forummers uit Belgie

Na vele jaren op de Ned. site gekeken hebben wou ik ook hier eens meekijken.
      Bezit dit jaar 30 jaar een 911 en heb nu reeds 8 jaar een 993 S.
      Was al eerder bij jullie maar dat heb ik niet echt doorgezet en ga het nu wel proberen.
      Zag net al veel bekende gezichten, maar Koen ken ik al jaaaaaren ❗
      Ook Wim en Timo zijn geen onbekende :mrgreen:

Gr Hans

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
      • Hans, welkom bij de club. Ik ben er ook sinds een maand bij. Ik vind het leuk om via het Porscheforum je passie te delen met anderen. Ik hoop zo ook snel wat mensen te leren kennen.
        Suk6 Harley49 (Hans)

Hoi Hans ,
          Van harte welkom hier .
          Zo komen we elkander terug tegen .

Wim

Is maar net goed gegaan zie ik, 5 km harder en we hadden weer werk gehad. 😉

Veel plezier met de wagen ,het lag hier vandaag spiegelglad 😥 😥 .
              Geen weer om een Porsche uit te laten .

proficiat, veel :happydance: :driver:

Avond Porschefreaken, vandaag mijn speeltje maar opgehaald.
                  Viel niet mee met dat slechte weer, maar hij staat al in zijn garage

Attachments:
                  • DSC01283.jpg

:up:

“die stiekeme belg die meeleest maar zich niet aanmeld” :mrgreen:

zit niet op nl, ben hier een beetje actief en probeer hier mijn weg een beetje te te vinden maar lees dagelijks mee op pf, zalige bende daar en als halve Nederlander kan ik daar veel types wel smaken, lig soms dubbel :happydance:

bij deze: aangenaam :first:

shit, edit: :bounce: :bounce: maar dit is ook een zalige bende hoor :mrgreen: :happy:

Nee hoor, “Sig” is gemiddeld geen probleem….maar zorgde inderdaad voor de vraag of je me kende. Want gemiddeld zijn het bekenden die dit doen.

Bij “ons” noemen we bepaalde mensen een mafkees 😀
                        Daar val ik zelf ook onder hoor(vaak, niet altijd).

Hoe heet je dan op pf.nl?

Sorry, had inderdaad Sigrid mogen zeggen :bounce:
                          Nee hoor je kent me niet(ik jou oppervlakkig dankzij pf nl 😉 )
                          vind het hier gewoon gezellig, en overdag is het al ernstig genoeg, dat ik hier soms wel eens :happydance: mn 😈 boven haal. bij jullie noemen ze dat mesjokke :mrgreen:

hoop in ieder geval dat er deze zomer een rlc is waar nl en be elkaar eens mag ontmoeten.

Stap zonder enige moeite zo bij Hans in de auto.
                            Ken niemand met zoveel Porsche ervaring als Hans. Wat hij allemaal heeft beleefd met zijn Porsches, om jaloers op te zijn.

Maar uhh, 9ierre…kennen wij elkaar……..

@Sig, daar maar zielig op de stoep staan vind ik maar :ass:
                              spring samen in die affengeile bak en doe een ritje naar hier :coolness: als je dat niet zit zitten, geen probleem :respekt:

spring dan elk in jullie prachtige bolides en :driver: maar lekker naar hier, leuke wegen en weet wel een paar adresjes voor een hapje en drankje :mrgreen:

Nou Hans, je komst hier helemaal over het hoofd gezien.
                                Dat komt er van als je je wilde haren verliest en ze grijs worden 😉

Gelukkig had je mij al ingelicht over je nieuwe aanwinst.
                                Binnenkort sta ik op de stoep….gaan we er iets moois van maken.
                                Nu nog even geduld.

[quote=”9ierre” post=117753]welkom hier Hans,

imho alweer een aanwinst :first:

prachtige “ketels” erbij :first:[/quote]

:happydance: :hail: :happydance:

had het vanmorgen al gemerkt op nl, man wat een 😈 beest :respect2: had jammer genoeg de tijd niet om hier te reageren damn, had voor een primeur kunnen zorgen :bounce:
                                  :respect2: Hans

[quote=”Blindstra” post=118971]Tja, waterkoelers zijn nu eenmaal onweerstaanbaar (uiteindelijk).[/quote]
                                    :respekt: :relaxman: :respect2: :happydance: :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.