Hans stelt zich ook maar even voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! Hans stelt zich ook maar even voor

• Maker
    Discussie

• Hans Molenaar
    Deelnemer

Ha die forummers uit Belgie

Na vele jaren op de Ned. site gekeken hebben wou ik ook hier eens meekijken.
      Bezit dit jaar 30 jaar een 911 en heb nu reeds 8 jaar een 993 S.
      Was al eerder bij jullie maar dat heb ik niet echt doorgezet en ga het nu wel proberen.
      Zag net al veel bekende gezichten, maar Koen ken ik al jaaaaaren ❗
      Ook Wim en Timo zijn geen onbekende :mrgreen:

Gr Hans

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
      • Tja, waterkoelers zijn nu eenmaal onweerstaanbaar (uiteindelijk). Daar gaat je jarenlange onderschrift van op een ander forum Hans :mrgreen:

Nu nog even je racelicentie halen 💡

Ziet er prachtig uit :applaus: :up:

Hans, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. :up:

Naast de prachtige 993 nu ook nog een 997 GT3 RS 😯

album_pic_2013-01-31.jpg

welkom hier Hans,

imho alweer een aanwinst :first:

prachtige “ketel” erbij :first:

Ja Olaf 5 euro verschil op een fles cola van 1,5 liter is niet weinig . 🙄

[quote=”Delnoy” post=117484] Scheelt enorm met de prijzen in NL :drink: [/quote]

Off Topic:

.. kwam er onlangs achter dat er tussen de supermarkten onderling zo ook nog maar eens 5 euro verschil (per fles) in de prijs kan zitten :wtf:

Dat is niet helemaal correct Hans :mrgreen:

Rob had i.d.d. een paar flessen ingeslagen en toen die open gingen was de bodem al gauw in zicht maar niet alleen door mij 😯

Maar dat geeft niks, deel graag met mijn Porsche vrienden :respect2:

Wel op de terug weg nog even een paar flessen ingeslagen. Scheelt enorm met de prijzen in NL :drink:

Voor mij niet oorzaak drank Hans. Een veel minder tijdelijk aanhoudend probleem zal ik maar zeggen. :censored:

welkom hier :respect2:

[quote=”911_NL” post=117415]Je kan ook niet alles lezen … (en weten 😉 )

[quote=”Delnoy” post=117399]Huh, dat wist ik ook niet Hans. [/quote]

.. maar je hebt ‘m notabene met het Porsche Camp afgelopen jaar van dichtbij gezien :wtf:[/quote]

Oorzaak drank 😳
                          Joh die Rob heeft heel wat flesjes weggewerkt en moest op de terugweg bij de pomp nog wat inslaan :lekker:

Mja, maar daar hebben we het niet over de kleur gehad.
                            Kende de Vesuvio van foto’s maar dat zag er toch wat anders uit. Kan aan de foto liggen maar goed. Anyway, weet ik dat ook weer. :respect2:

Je kan ook niet alles lezen … (en weten 😉 )

[quote=”Delnoy” post=117399]Huh, dat wist ik ook niet Hans. [/quote]

.. maar je hebt ‘m notabene met het Porsche Camp afgelopen jaar van dichtbij gezien :wtf:

Grappig toch dat we na al die jaren op diverse fora er juist hier achter moeten komen dat Hans een Vesuvio heeft. 😀 😀 😀

Huh, dat wist ik ook niet Hans. Dacht dat het een andere kleur was. Excuus 😳

[quote=”Mushroom” post=117369]Dacht het ook.
                                    Is dat niet één of andere speciale serie met oa. de spiegels en rooster achteraan in een afwijkende kleur?[/quote]

Klopt, volgens vele nog in de grondlak :mrgreen:
                                    Ook de handgrepen zijn grijs net als de bestuurder 😳

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.