Happy Bday Stef!

Home Forum Zeverhoekje Happy Bday Stef!

• Maker
    Discussie
  • Onze Stef (stefx911) wordt vandaag 40 jaar. Dus bij deze een gelukkige verjaardag 😀

Geniet ervan kerel!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Proficiat Stef 😉

Den deze sinds april ook tram 3 😉

@Maarten, je hebt een PB’ke 😉

S2

Ha, nen PSP, dat heb ik ook, leuk speelgoed!

Mijn favorieten: Race Driver 2006 en Ridge Racer.
            Vielen dik tegen: Midnight Club en Need For Speed Underground

(Als ik er eentje uitgespeeld heb kan je het altijd voor een zacht prijsje overnemen als je wil)

Ik trek het mij niet aan hoor.
              Heb trouwens van mijn vrrouwke ne PSP gekregen… tja, ne man blijft altijd een beetje kind zeker? 😀

Trek het u niet aan man ik zit in 2008 ook op tram 4 🙁 lol:

[quote=”stefx911″:1p2ei2na]Dank U, Dank U!

Tja, mijn vrouwke heeft het blijkbaar aan de grote klok gehangen…

Ben nu bijna volwassen hé[/quote]

Ik las haar post met de minuut en moest er om lachen.

In ieder geval , van harte Stefan !!
                  Nu ben je idd (bijna 😉 ) volwassen.

[quote=”S2″:13y6nl32]En ik zit pas op tram 3, dus er zijn blijkbaar nogal wat jarigen in de meimaand 🙂

(Als ik tegen dat ik op tram 4 zit ook 2 911’s staan heb mag ik heel tevreden zijn denk ik)[/quote]
                    ik 39 jaar op 30 mei.
                    Op naar de 40 😥

Proficiat aan alle jarigen !!!!!!!!!!! 😉 😉 😉

ocharme koen,

vindt het zo erg dat je maar 2 poorman’s porsches hebt, 😆

[size=59:14qjjzs4]gezegd door een gelukkige 951 eigenaar [/size]:wink:

Ook aan jullie beide van harte geluk gewenst met de nieuwe voordeuren 😉

@ S2 : Niet iedereen heeft het geluk om 2 Elvers te hebben op zijn 40ste. Ik moet het met 2 transaxels redden 😈

Klopt…ik ook tram 3 opgestapt de 4de mei 😉

S2

En ik zit pas op tram 3, dus er zijn blijkbaar nogal wat jarigen in de meimaand 🙂

(Als ik tegen dat ik op tram 4 zit ook 2 911’s staan heb mag ik heel tevreden zijn denk ik)

Dus morgen is het jouw grote dag Koen ?

Ook van deze kant van harte geluk gewenst.
                                  Jij bent dus een paar daagjes ouder dan ik 😈 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.