Hartelijk gefeliciteerd.

Home Forum Zeverhoekje Hartelijk gefeliciteerd.

• Maker
    Discussie

• Wim

Mag ik jullie Belgen allen van harte feliciteren met de nieuwe regering, vandaag beëdigt, en met het record langst zonder regering zittend land. :applaus:

Hoop dat het nu goed komt met jullie. 😆 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • premier betaald geen belastingen… 👿

Anoniem

Elio zal op zijn A8 gekocht met ons belastingsgeld wel geen bijkomende belasting moeten betalen 😡 .

Anoniem

[quote=”funny” post=85659]… en bovendien het helemaal niet begrepen heeft op de duurdere wagens …[/quote]
            Al eens gezien waarmee hij zelf rijdt (allez, zich laat rijden bedoel ik 😉 ) ?

XXX

Leuk hé onze regering met een Italiaan die zijn hoofd een beetje schuin houdt als je ‘m een vraag stelt…
              Ik heb een oudje en betaal 31,-€ wegentaks maar heb wel alle plezier om met een redelijk snel ding rond te tuffen.
              Overlaatst volgende statement gelezen en vind alles dit omschrijvend als men naar ‘t verbruik en de kosten vraagt;
              ‘Too much, and it pisses of the Kyoto guys’ :respekt:

Zal idd wel een en ander veranderen in de fleetmarkt in Belgie. Maar bon, zal ook wel weer los lopen. Leuk is iets anders.

Wim

[quote=”JoeBar_S2″ post=85672]als ik iets moet bijbetalen voor mijn bedrijfswagen, ga ik de rekening maken,
                  en ofwel betaald de firma het (ik weet dat dat dan toch uit mijn loon of bonus komt)[/quote]

Dat is bij ons al jaren als je een lease bedrijfswagen voor privé gebruikt. 💡
                  Dus wat is goedkoper, zelf een auto kopen en alles betalen of 20% bijtelling van de bedrijfswagen. 😉

[quote=”JoeBar_S2″ post=85672]en neen we hebben het niet zo slecht…[/quote]

En die instelling bevalt mij wel Joeri. :applaus:

Anoniem

@ joeri ,inderdaad dat spel vliegt buiten .
                    Ik zal me wel verplaatsen met een Nissan Pixo .Ik zal hem laten spuiten in de gulf kleuren met een Akrapovic uitlaat eronder . 😉 😉

als ik iets moet bijbetalen voor mijn bedrijfswagen, ga ik de rekening maken,
                      en ofwel betaald de firma het (ik weet dat dat dan toch uit mijn loon of bonus komt)
                      ofwel kunnen ze de auto terug krijgen (met denodige boetes van de lease maatschappij) en wil ik een ‘geodkopere’ auto… of zelfs geen 🙂

en neen we hebben het niet zo slecht…

olie (en benzine) heeft nog nooit zo hoog gestaan, tochzie ik nu niemand rondrijden met een citroen op wielen als sticker op zijn auto zoals begin jaren tachtig…

we slaan ons er wel door 🙂

Anoniem

We zijn op de hele goede weg 🙄 ,een Franstalige premier van rode (roze)signatuur die amper Nederlands praat (onaanvaardbaar in een 3-talig land) en bovendien het helemaal niet begrepen heeft op de duurdere wagens .Oei ,ik denk dat hij het juist heel goed begrepen heeft waar hij geld kan gaan pakken om te gaan uitdelen aan ZIJN waalse kiezers . 👿

Waarschijnlijk zal ik elke maand 450 euro extra mogen gaan betalen voor mijn bedrijfswagen .Ik hoor het hen al zeggen als je dat kan betalen kan je de rest ook betalen .Kan hem misschien in de prak rijden .

er zijn pillen voor hoor Wim… 😀

Wim

[quote=”porschky” post=85653]zo zijn wij Belgen, hé Wim: [/quote]

Ga daar toch het liefst met om.

zo zijn wij Belgen, hé Wim: zagen aan den toog, maar achteraf wel braaf betalen… We zijn niet zoals de Fransen, die het hele land plat leggen bij het minste dat hun niet aanstaat, of zoals de Italianen… die gewoon niet betalen… 😀

Wim

Ik weet het mannen en enkele dames, hier in Nederland hetzelfde, het is niet leuk om te moeten betalen, maar laat ons eerlijk zijn, hebben wij het nu zo slecht. 💡

nu werd er is iets gedaan zonder dat het door een sleur aan handtekeningen moest krijgen…. Lap, stemmen ze een regering en we staan weer bij af…kost ons nog meer geld (meer mondjes en zakjes te vullen).

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.