Heb 911 gekocht van 8O

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Heb 911 gekocht van 8O

• Maker
    Discussie
  • Heb juist een sc gekocht van 😯 Ben nog op zoek naar tapijten set in zwarte kleur. Kan mij iemand een tip geven?

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [quote=”11je”:7p76ryoi]Heb juist een sc gekocht van 😯 Ben nog op zoek naar tapijten set in zwarte kleur. Kan mij iemand een tip geven?[/quote]

Foto’s zijn welkom, evenals jij uiteraard 😉

Dank voor de reakties het gaat hier inderdaad over een tapijtenset
        Dus de originele van de auto zonder de zijkanten.

oei, gaat het nu over volledige tapijset of juist de voetmatten want inderdaad Fg heeft mooie voetmatsetten liggen met Porsche logo in het groot erop en eronder Porsche, heb deze ook in mijn wagen en echt een aanrader 😉

S2

Er lagen er dit weekend bij FG porsche ook een pak (met Porsche logo in verschillende kleuren verkrijgbaar)

Bel eens naar Teproco in Deurne, hij is aan een set bezig voor mij en normaal restaureert hij Porsches en andere merken tot in de puntjes en heeft steeds mooie rs en rsr replica’s staan, altijd leuk om eens te zien en te horen 😉

adres :

Teproco bvba
              Middelmolenlaan 4B6
              2100 Deurne (Antwerpen)
              03/327.90.16

PS het is de goedkoopste die ik ken en hij maakt ze zelf

Bij Jomaparts (Ronse) kan je die krijgen, en ik ben zeker dat Luc (lecars-Dendermonde) deze ook kan leveren, of Porsche-A-parts (Rillaar), dus keuze genoeg 😉 . Eventjes prijzen vergelijken.

Peter

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.