Hefbrug – iemand een deftig model?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Hefbrug – iemand een deftig model?

• Maker
    Discussie
  • Hallo P-lovers,

Heb gisteren een occasie 991.2 Turbo S gekocht in Duitsland :coolness:
    Binnenkort kan ik weeral wal sneller mijn rijbewijs verliezen :happy:
    En weldra komt mijn Cayman dan ook in de verkoop maar zal dat ten gepaste tijde wel melden 😆
    Ik mag mijn nieuw speelgoed gaan afhalen op 2 november :happydance:

Vraagje: ik wil mij nu eindelijk wel eens een deftige hefbrug aanschaffen om in mijn loods te plaatsen.
    Dus niet gewoon een poetsbrug maar een deftige laadbrug waarmee ik mijn wagen kan optillen en onderhouden.

Heeft er iemand ervaring met een deftig merk/model welke ook -voor een hobbyist- betaalbaar blijft?
    Mag uiteraard een model zijn dat verankerd kan worden in de beton.

Alvast bedankt!

Greetz,

Plumber

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Bij Metalced in Kontich vind je verschillende 2 hands professionele hefbruggen

Tweedehands

Wim

[quote=”plumber” post=258226]
        ik ben niet stinkend rijk zoals sommigen hier misschien zouden vermoeden.[/quote]

Dat schreef ik toch niet 😉
        En 4 kolom koni bruggen zijn al te gebruikt koop voor het bedrag van een goed nieuwe poetsbrug, en dan praat ik niet over een particulier, maar bedrijven die deze inruilen, controleren, garantie geven en terug verkopen.

Mooie cayman…maar ik snap direct de switch , dat is een opvallerke… :up:

Wat een beest man, die Turbo 😯
            Goeie smaak :applaus:

Hier een foto van de Cayman en de 991 :coolness:

Attachments:
              • cayman.JPG
              • 991.JPG

Hey mannen,

Effe voor alle duidelijkheid, ik ben niet stinkend rijk zoals sommigen hier misschien zouden vermoeden.
                Ik heb gewoon een extreem grote passie voor Porsche zoals de meesten hier onder ons neem ik aan.
                Het was al jaren mijn droom om een Porsche Turbo te hebben en heb nu eindelijk de knoop doorgehakt.
                Sorry trouwens voor de puristen maar het is een PDK geworden :coolness:

Onlangs een collega van 46 jaar gaan begraven en dan heb je zo van die momenten waarvan je zegt “Godverdomme, ik ben al ouder als die man dus het zou ik wel eens kunnen geweest zijn die dood was…”. Een mens leeft uiteindelijk maar 1 keer. Dus ja, ik heb hem dan ook maar gekocht 😀

Wat de poetsbrug betreft: indien ik toch zou opteren voor een poetsbrug is de grondspeling dan geen probleem? Ik lees in andere topics dat dit wel eens een probleem zou kunnen zijn…. Hoeveel cm grondspeling is er echt nodig voor een moderne 911?

Wat de Cayman betreft die binnenkort te koop komt te staan: is een echte beauty met slechts 37.000km op de teller, steeds onderhouden bij Carrera Motors.
                Cayman is zo goed als full option; heeft -onder andere- PCCB remschijven, PAS, etc…
                Van zodra ik de 991 heb en deze ingeschreven is komt de Cayman in de verkoop.
                Ik zal hem eerst hier posten, mocht het een gepassioneerde Porsche liefhebber zijn die hem koopt zou mij dat veel plezier doen… 😆

Greetz,

Plumber

super knaller, van harte proficiat!
                  Ik hoop dat mijn boot verkocht is tegen je advertentie online komt :engeltje:

Wim

[quote=”plumber” post=258184]
                    Dus niet gewoon een poetsbrug maar een deftige laadbrug waarmee ik mijn wagen kan optillen en onderhouden.[/quote]

[quote=TheFab]Zoiets http://jemaautolifte.com/eu/products/JA2800S/144%5B/quote%5D

:popcorn: :popcorn:

Wim

[quote=”Bert V.” post=258192]maar misschien wel niet de goedkoopste ;)[/quote]

Dacht ik ook, maar als je zo’n auto kunt kopen is een minder brug dan Koni een afgang. :mrgreen:

Proficiat :up: :up: :up:

zoiets : http://jemaautolifte.com/eu/products/JA2800S/144

Als het maar geen PDK is :mrgreen: :happy:
                          Werken hier al jaar en dag met Koni bruggen, zeer tevreden van :up: , maar misschien wel niet de goedkoopste 😉

Congrats! :first:
                            Er wordt nog eens een echte Porsche gekocht op ‘t forum… :sarcastisch :mrgreen:

Wim

Koni :up: :up:

En proficiat met de aankoop. :coolness:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.